زورگیر 17 ساله: خوشگذرانی پدر و مادرم مرا قمه به دست کرد

  چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ID  کد خبر 223729
زورگیر 17 ساله: خوشگذرانی پدر و مادرم مرا قمه به دست کرد
ساعدنیوز: پسر 17 ساله در حال زورگیری با قمه بود که دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، موتورسوار جوان با دیدن قمه ترسناکی که در دست زورگیر نوجوان بود، موتورسیکلت را وسط خیابان خیام 70 رها کرد و از آن فاصله گرفت اما زورگیر با مشاهده ترس و وحشت موتورسوار، با دستانی نیمه باز درحالی «گارد» گرفت که قدم هایش را آرام آرام به سوی موتورسیکلت برمی داشت و مال باخته نیز با چهره ای وحشت زده از آن دور می شد.

حالا موتورسیکلت بین زورگیر و موتورسوار افتاده بود و زورگیر نوجوان تلاش می کرد به هر طریق ممکن خود را به موتورسیکلت برساند و آن را سرقت کند! در همین حال ناگهان دو مرد لباس شخصی از راه رسیدند و با چند حرکت دفاع شخصی قمه وحشتناک را از چنگ زورگیر خارج کردند و یکی از آنان دستبندهای آهنین قانون را در حالی بر دستان وی حلقه زد که روی زمین افتاده بود.

دو مجری قانون که افسران گشت نامحسوس کلانتری سپاد مشهد بودند، بلافاصله زورگیر مذکور را به همراه قمه ای که در دست داشت به مقر انتظامی انتقال دادند.

دقایقی بعد بازجویی های تخصصی از این متهم با دستور سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) درحالی آغاز شد که بررسی ها نشان داد او به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز اعتیاد دارد.

این نوجوان خشن که در زورگیری یک دستگاه موتورسیکلت با حضور به موقع نیروهای انتظامی ناکام مانده بود قبل از آن که در دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری مورد واکاوی های روان شناختی قرار گیرد، سرگذشت تلخ و زندگی آشفته خود را فاش کرد و در گفت وگویی کوتاه به سوالات پاسخ داد.

دوستانت تو را به چه نامی صدا می کنند؟

مبین.

یعنی نام مستعار نداری؟

نه! مرا با همین نام می شناسند!

الان درس می خوانی؟

نه! تا کلاس پنجم ابتدایی درس خواندم ولی بعد از آن دیگر به مدرسه نرفتم.

چرا؟

چون پدر و مادرم همیشه با هم درگیری داشتند به همین دلیل من هم گاهی یک روز به مدرسه می رفتم و گاهی دو روز غیبت می کردم! بعد هم باید دلیل غیبت را برای مدیر مدرسه توضیح می دادم! من دروغ می گفتم، آن ها هم باور نمی کردند بالاخره خسته شدم و دیگر به مدرسه نرفتم! چون درس هایم خیلی ضعیف شده بود و همه مرا سرزنش می کردند.

هنوز هم با پدر و مادرت زندگی می کنی؟

نه! از حدود 4 سال قبل آواره شدم چون مادرم طلاق گرفت و به دنبال زندگی خودش رفت.

دلیل اختلاف پدر و مادرت چه بود؟

پدرم اعتیاد داشت و مدام مواد مصرف می کرد البته تنها همین موضوع نبود او مشکل اعصاب و روان هم داشت که با هر بهانه ای با مادرم درگیر می شد و کارشان به دعوا می کشید.

پس الان نزد مادرت هستی؟

تا زمانی که مادرم به عقد موقت یک مرد دیگر درنیامده بود با مادرم زندگی می کردم اما وقتی او ازدواج کرد، دیگر شوهرش مرا نمی خواست و به ناچار مجبور شدم به خانه پدر بزرگم بروم.

چرا به ناچار؟

چون پدر بزرگ پدری ام و مادر بزرگم پیر و سالخورده هستند و من حوصله آن ها را هم ندارم.

خواهر و برادر نداشتی؟

نه! من تک فرزند هستم.

سرکار می روی؟

نه! بعد از آن که ترک تحصیل کردم چند جا برای کار رفتم اما از من ضامن می خواستند کسی هم ضمانت مرا نمی کرد یعنی کسی را نداشتم که مرا ضمانت کند. برخی جاها هم که کار می دادند از من بیگاری می کشیدند و حقوق اندکی می دادند!

معتادی؟

بله! قبلا بنگ می کشیدم و قرص های مخدردار مصرف می کردم اما الان شیشه می کشم.

از چه زمانی خلافکار شدی؟

از همان دوران کودکی خلافکار شدم چون وقتی بچه هایی را می دیدم که پدر و مادر دارند و خیلی خوش هستند! به آن ها حسادت می کردم، چرا که هر چیزی می خواستند پدر و مادرشان فراهم می کردند و من حسرت می خوردم به همین دلیل از همان دوران کودکی لوازم بچه های دیگر را می دزدیدم!

اما الان با قمه زورگیری می کنی؟ چرا؟

چاقوکشی را از 11 سالگی شروع کردم چون دیگر سرقت اموال دیگران برایم سخت شده بود. یک قمه بزرگ با خودم برمی داشتم که آن ها را بترسانم. چون از بزرگ ترها سرقت می کردم و آن ها قدرت بیشتری داشتند!

اهل مشهدی؟

بله! در بولوار دوم طبرسی ساکن هستیم.

چه شد که چاقو برداشتی؟

اول به خاطر قدرت نمایی نزد دوستانم چاقو حمل می کردم تا از من حساب ببرند اما بعد برای زورگیری هم استفاده کردم.

سابقه هم داری؟

نه!

با این شیوه باز هم زورگیری کرده ای؟

دو بار دیگر در بولوار دوم طبرسی زورگیری کردم.

الان پشیمانی؟

بله! قبول دارم که اشتباه کردم.

چرا روی جوان موتورسوار قمه کشیده بودی؟

می خواستم موتورسیکلت او را زورگیری کنم که بعد با آن همه جا بروم اما وقتی موتورسوار ترسید و موتورسیکلت را کف خیابان انداخت، ماموران لباس شخصی وارد خیابان شدند و اصلا نفهمیدم چگونه مرا دستگیر کردند.

زخم های وحشتناک روی صورتت چگونه به وجود آمد؟

این ها آثار دعوا با دوستانم است. من به تازگی درگیر موادمخدر صنعتی شده ام. آن روز هم شیشه مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم که با دوستم دعوا کردم و به او یک ضربه چاقو هم زدم!

هنگام زورگیری موتورسیکلت هم حال طبیعی نداشتی؟

بله! هم شیشه کشیده و هم قرص خورده بودم! به همین دلیل وقتی دستگیر شدم حال طبیعی نداشتم!

حرفی برای گفتن داری؟

فقط اگر پدر و مادرم مرا رها نمی کردند شاید من هم هنوز درس می خواندم و آدم حسابی بودم. فقط به پدر و مادرها می گویم که طلاق نگیرند!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
(عکس) امکانات فوق العاده برج روما رزیدنس، محل زندگی علی دایی / از آمفی تئاتر گرفته تا سونا و جکوزی و سالن بیلیارد! + تصاویری از داخل واحدها (10 نظر) تصاویری جالب و نوستالژیک از دوره دانشجویی مریم میرزاخانی در ایران/ مدال افتخار المپیاد بر گردن بانوی دانشمند (5 نظر) (فیلم) سربازی که صحنه رابطه نامشروع فرح و فریدون جوادی را دید، مغازه هدیه گرفت!!! (3 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) دزدی از غرفه ویتنام و ترکیه در نمایشگاه کتاب تهران / فرهنگی‌ترین رویداد کشور در تیررس دله دزدها! (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد بازیکنی که 4 سال بعد از مرگ مادرش متولد شد! هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان
دیگران می‌خوانند   
(عکس) باغ‌نشینی بهاره رهنما در اردیبهشت اصفهان (عکس) این بازیگر زن مشهور خواهرزاده «اخوان ثالث» است؛ پرستو گلستانی در 43 سالگی (عکس) دورهمی «خانم فدوی» سریال پایتخت با بازیگران زن مشهور فال انبیاء روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 بهادر زمانی بازیگر نقش همایون در سریال قطب شمال در کنار همسرش (ویدئو) نحوه پرورش درخت انگور با کمک دانه انگور در آب فال شمع روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 خواستگاری علی مصفا از لیلا حاتمی چه شکلی بود؟ + تصاویر همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با کی ازدواج کرد؟ +عکس گریم الناز ملک در زخم کاری 3؟! +عکس تأثیر باورنکردنی خَرها در تغییر مسیر بشریت حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم اقدام تحسین برانگیز یک بستنی فروش رشتی بامعرفت و مهربون برای کودکان/ دست مریزاد+عکس خوانندگی شاد و هوش پران یک طوطی سخنگو برای دلبری از صاحبش جهانی شد+ویدیو اشک ها و ناله های احساسی لیلا حاتمی در سوگ مادرش/ این سکانس ارزش صدبار دیدن رو داره+ویدیو اجرای شاهکار و باشکوه علی طولابی با آهنگ شجریان مقابل چشم احسان علیخانی/ با صدای بهشتیش کولاک کرد+ویدیو دکوراسیون زیبا و شیک 3 آشپزخانه ایرانی/هنرمندان عاشق این چیدمان می‌شوند+عکس مجری‌گری نوستالژیک تازه داماد سینمای ایران و طنز جالب حسن ریوندی در برنامه‌اش+ویدیو چهره معصوم و دلنشین مادر قهرمان پرور خواهران منصوریان/ خدا حفظش کنه+عکس تفریح لاکچری مرجان سریال نون خ در سواحل دبی+ عکس شباهت بی حد و اندازه ترلان پروانه به مادر جوان و کم سن و سالش+عکس عکس عاشقانه شاهرخ استخری، سعید فاصله ها و همسرش در یک کافه شیک بلژیکی/ همیشه به شادی و گردش اسامی خاص فرزندان بازیگران معروف و معانی آنها دور دور هادی چوپان با موتور سنگین در شهر+ فیلم رونمایی نهال از کلاه صورتی که از رهبر انقلاب هدیه گرفت+ویدیو نوه های ناز و زیبای زری خوشکام از دخترش لیلا حاتمی، بانوی اصیل و باکلاس سینمای ایران+عکس فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403 رونالدو و جورجینا در ساحل دریای‌سرخ+ عکس تغییرچهره زمین تا آسمون برادر ناتنی جومونگ بعد 18 سال در جشن تولد دخترش+عکس اقدام تحسین برانگیز شهرداری شیراز در زیباسازی شهر با درختان خشکیده/ هنر یعنی این! +عکس آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع عکس دیده نشده از بازیگر فیلم مست عشق با روسری/ هانده ارچل مسلمان شد؟ سحر قریشی هم به سندرم محمدرضا گلزار مبتلا شد!+فیلم نگاهی به باغ تالار عروسی خاص و هوش پران شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران جذابیت خاص پیراهن دنباله دار آیشواریا، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن/ چه گرد و خاکی هم به پا کرده😍 نگاهی به اولین روز مادر شدن زری خوشکام و خوشحالیش از به دنیا آمدن لیلا حاتمی+عکس/ روحش شاد لباس عروس خاص و دنباله دار شیدا خلیق و دسته گل ساده ولی با کلاسش / به به چه عروسی
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403
فال روزانه امروز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403+فیلم
همسر بروسلی بعد از مرگ استاد با کی ازدواج کرد؟ +عکس
فال ابجد روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403
آخرین عکس عاشقانه لیلا حاتمی و مادرش قبل از فوت زری خوشکام+جزئیات تشییع
اطلاعیه جدید زندان اصفهان درباره توماج صالحی
زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی درگذشت + عکس و جزئیات مراسم خاکسپاری
سرنوشت خانم دکتر تبریزی که دستور قتل شوهرش را داد
ماجرای بازگشت از تبریز در برف برای رسیدن به نوروز
آرزوی دست‌نیافتنی هوتن شکیبا، کاراکتر حبیب در لیسانسه ها درباره بازی در یک نقش!
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان
سلیمی‌نمین، فعال اصولگرا: رهبری مخالف حذف اصلاح‌طلبان از انتخابات بودند، اما برخی جریانات اصولگرا بر این خواسته اصرار کردند
فال انبیاء روزانه شنبه 29 اردیبهشت 1403