ایده‌هایی مقرون بصرفه برای پارتیشن‌های اداری

  شنبه، 16 مهر 1401   زمان مطالعه 5 دقیقه
ایده‌هایی مقرون بصرفه برای پارتیشن‌های اداری
در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان مطالبی را درباره ایده‌هایی مقرون بصرفه برای پارتیشن‌های اداری ارائه دهیم تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

بدون شک انواع پارتیشن اداری از عناصر مهم در یک دفتر یا شرکت هستند. طراحی پارتیشن ها باید با دقت زیادی انتخاب شود تا بیشترین بهره بردای از آن ها ممکن شود. پارتیشن باید سبک مناسبی داشته باشد تا به خوبی با محیط اداری هماهنگ شود و کیفیت آن با سایر اجزای دکوراسیون به گونه ای باشد تا بالاترین عملکرد و بهره وری را ارائه دهد. بنابراین فرآیند انتخاب پارتیشن و شناخت به روزترین ایده های پارتیشن اداری مهم است زیرا با عملکرد کاری کارمندان و همچنین سطح رضایت مشتریان ارتباط مستقیم دارد.

ایده های مدرن پارتیشن اداری

پارتیشن های اداری مدرن و به روز در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها با ظاهری مدرن و شیک دردسترس اند. دیگر به مانند گذشته انتخاب ها محدود نیستند بلکه با ترکیب بسیاری از متریال می توان انواع تقسیم کننده ها را خلق کرد آنطور که مناسب فضا های مختلف باشد و بسیاری از مزایا را به همراه داشته باشد. از جمله به روزترین ایده های پارتیشن اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارتیشن آلومینیومی: پارتیشن های از جنس آلومینیوم، از دیگر پارتیشن های اداری است که طرفداران خود دارد. این نوع از جدا کننده ها بسیار بادوام هستند و طول عمر بالایی دارند. شما می توانید این پارتیشن ها را با روکش های رنگی مختلف سفارش دهید و بهره وری دفتر کار خود را بالا ببرید.

پارتیشن آلومینیومی
  • پارتیشن شیشه ای: پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای دفاتر اداری مدرن هستند. این پارتیشن ها در دو نوع شفاف و مات موجود و قابل سفارش هستند. پارتیشن های شیشه ای نور را به خوبی عبور می دهند و روشنایی مورد نیاز را برای دفتر کار شما فراهم می کند. برای ایجاد فضای خصوصی بیشتر در زمان مورد نیاز، می توانید از پرده های کرکره ای استفاده کنید.

  • پارتیشن آکوستیک: فضای اداری با پلان باز بسیار محبوب، مدرن و کاربردی است اما چالش های بسیاری از جمله سر و صدا و کمبود حریم خصوصی را به همراه دارد. پارتیشن های اداری آکوستیک دارای فوم ضخیم آکوستیک بین پانل ها هستند و می توانند سر و صدا و نویز محیط را تا حد زیادی کاهش دهند. اگر اتاق فکری درون دفتر خود دارید، سعی کنید برای کاهش نویز از پارتیشن اکوستیک استفاده کنید؛ زیرا این فضاها به بیشترین تمرکز برای کار کردن و بررسی ایده ها نیاز دارد.

پارتیشن آکوستیک شیشه ای
  • طراحی انعطاف پذیر و زیبایی شناسی: طراحی پارتیشن اداری باید به نحوی باشد که علاوه بر کاربرد، به زیبایی دفتر کار شما نیز بیافزاید. هنگام انتخاب پارتیشن سعی کنید از رنگ اصلی دفتر خود الهام بگیرید و به کمک رنگ اصلی پارتیشن بخرید. شما می توانید از همان رنگ در طیف های مختلف و یا رنگ مکمل رنگ اصلی استفاده کنید. برخی پارتیشن ها ثابت هستند و برخی دیگر نیز متحرک هستند و امکان جابجایی دارند. اگر فضای کافی دارید و قصد اضافه کرده اتاق جدیدی در آن محدوده را ندارید بهتر است از پارتیشن ثابت که به زمین متصل است استفاده کنید. هنگام خرید پارتیشن باید به نکات بسیاری توجه کنید و فقط زیبایی را ملاک قرار ندهید. اگر فضای شلوغی دارید و در عین حال تمرکز کردن نیز برای شما مهم است بهتر است از پارتیشن اکوستیک استفاده کنید تا بتوانید آسایش را برای کارمندان خود ایجاد کنید.

  • پارتیشن متحرک، پارتیشنی مقرون بصرفه: اگر دفتری با پلان باز دارید و در عین حال برای تجهیز کردن بودجه محدودی دارید، بهترین راه برای جداسازی بخش های مختلف، استفاده از پارتیشن متحرک است. پارتیشن های متحرک علاوه بر اینکه به خصوصی سازی فضا و جداسازی بخش های مختلف کمک می کند، قیمت مناسبی دارد و نیاز به بودجه زیادی ندارد. اگر می توانید بودجه بیشتری به خرید پارتیشن اداری اختصاص دهید، می توانید از پارتیشن های شیشه ای ثابت استفاده کنید. پارتیشن شیشه ای بر خلاف سایر پارتیشن های می توانید نور اتاق های جدا شده را تأمین کند و در کاهش مصرف برق به شما کمک کند. طرح های پارتیشن اداری شیشه ای فریم لس (بدون قاب) شیک و جذاب هستند و ظاهر زیبایی را ارائه می دهند. پارتیشن های شیشه ای در دو نوع تک جداره و دو جداره قابل اجرا هستند.

  • پارتیشن با ترکیب چوب و شیشه: استفاده از ترکیبی از چوب و شیشه برای استفاده در فضا های اداری راهی عالی برای گرما بخشیدن و ایجاد فضایی صمیمی است. در حالی که چوب جذابیت روستایی و روستیک می بخشد. ترکیب آن با شیشه فضا را بسیار مدرن می کند، علاوه بر این شیشه باعث می شود خواص پارتیشن ارتقا یافته به گونه ای که هم عایق صدا باشند و هم دید و نور کافی را ایجاد کنند.

  • پارتیشن تاشو: پارتیشن های تاشو و آکاردئونی اغلب با متریال چوب و مصنوعات مهندسی شده نظیر کامپوزیت و لمینت ساخته می شود. آن ها کاملاً سبک و موقتی هستند و اغلب به عنوان جدا کننده به کار می روند. به راحتی جابجا شده و فقط می توانند جلوی دید را بگیرند و به شما این امکان را می دهند که آن ها را در اطراف محل کار و در دفتر حرکت دهید و در عین حال ظاهر جالبی به فضا اضافه کنید.

نکته پایانی

در هر صورت استفاده از پارتیشن به جای ساخت دیوار راهی اقتصادی و مقرون بصرفه است که بودجه زیادی نیاز ندارد. اگر قصد استفاده از پارتیشن در محیط اداری خود دارید، ابتدا کاملاً نیاز های محیط کاری خود، طراحی داخلی دفتر کاری و نیاز های کارمندان را در نظر بگیرید و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر قصد خرید پارتیشن دارید و یا در این زمینه تجربه ای دارید، نظرات خود را با گروه طراحی دکوراسیون داخلی مکعب در میان بگذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز