ماجرای دختر نوجوانی که اسیر ارتباط مجازی با پسر هوسران شد

  سه شنبه، 31 خرداد 1401 ID  کد خبر 210327
ماجرای دختر نوجوانی که اسیر ارتباط مجازی با پسر هوسران شد
ساعدنیوز: دختر ۱۴ ساله دانش آموز گفت: ساعت‌های زیادی را با او چت می‌کردم و برای یکدیگر پیام‌های عاشقانه می‌فرستادیم. روابط پنهانی من و جعفر از طریق شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه داشت و من روز به روز بیشتر در این منجلاب فرو می‌رفتم چرا که هیچ اطلاعی از عواقب این گونه ارتباط‌های غیراخلاقی نداشتم که نام دوست اجتماعی بر آن گذاشته بودم.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، او مرا تهدید کرد اگر به خواسته اش توجهی نکنم ماجرای ارتباط مان را به خانواده ام اطلاع می دهد و مرا نیز رها می کند و به این دوستی پایان می دهد به همین دلیل من هم فریب خوردم و از خانه فرار کردم...

این ها بخشی از اظهارات دختر ۱۴ ساله دانش آموزی است که هنوز در شوک یک ارتباط شیطانی قرار داشت او که به همراه پدر و مادرش به کلانتری مراجعه کرده، تا از پسری شکایت کند که زندگی و آینده اش را به نابودی کشانده است.

او درباره این ماجرای تاسف بار به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: از چند ماه قبل یکی از همکلاسی هایم مدام برایم از پسری سخن می گفت و او را دوست اجتماعی خود معرفی می کرد. هر روزی که به مدرسه می رفتم او از خوشگذرانی و پیام هایی حرف می زد که بین او و دوست پسرش اتفاق افتاده بود. او همواره مرا نیز تشویق می کرد تا از این فرهنگ سنتی دست بردارم و یک دوست اجتماعی برای خودم انتخاب کنم «سیما» آن قدر با نشان دادن تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی بر افکار و روح و روانم تاثیر گذاشته بود و مرا ترغیب به ارتباط با جنس مخالف می کرد که بالاخره تسلیم شدم و تصمیم گرفتم این نوع ارتباط را تجربه کنم.

این دختر نوجوان در حالی که مانند ابر بهاری اشک می ریخت ادامه داد، سیما وقتی از تصمیم من آگاه شد بلافاصله مرا با «جعفر» آشنا کرد بدین ترتیب ارتباط من و جعفر در فضای مجازی آغاز شد. حالا دیگر ساعت های زیادی را با او چت می کردم و برای یکدیگر پیام های عاشقانه می فرستادیم. روابط پنهانی من و جعفر از طریق شبکه های اجتماعی همچنان ادامه داشت و من روز به روز بیشتر در این منجلاب فرو می رفتم چرا که هیچ اطلاعی از عواقب این گونه ارتباط های غیراخلاقی نداشتم که نام دوست اجتماعی بر آن گذاشته بودم.

وی گفت: از آن روز به بعد من هم مانند سیما شده بودم و با یکدیگر درباره دوستی های مجازی حرف می زدیم، اما نمی دانستم این اشتباه بزرگ، زندگی و آینده ام را به نابودی می کشاند. خلاصه در همین روز ها بود که مادرم متوجه ارتباط من با یک پسر جوان در فضای مجازی شد. من هم بلافاصله موضوع را به جعفر اطلاع دادم او با شنیدن این موضوع مرا تشویق به فرار از منزل کرد تا نزد او بروم وقتی با مخالفت من روبه رو شد تهدیدم کرد که اگر پیشنهادش را جدی نگیرم ماجرای ارتباطمان را برای خانواده ام بازگو می کند و به این دوستی هم پایان می دهد.

او افزود: از سوی دیگر من هم که دل باخته جعفر شده بودم و نمی خواستم او را از دست بدهم خیلی اصرار کردم که اجازه بدهد امتحانات خرداد به پایان برسد و بعد از آن نزد او می روم، ولی این اصرار ها هیچ فایده ای نداشت از سوی دیگر من دختری نوجوان بودم و از نقشه های شومی که در پس این دوستی مجازی از ذهن جعفر می گذاشت هیچ اطلاعی نداشتم. او قصد داشت یک بار مرا به مکانی خلوت بکشد و از آن طریق بهانه ای برای سوء استفاده از من به دست بیاورد تا بعد ها نیز مرا بازیچه هوسرانی های خودش قرار بدهد.

دختر ادامه داد: از طرف دیگر هم جعفر با طرح یک نقشه پلید تلاش می کرد تا با تهیه اسنادی از این رابطه غیراخلاقی از شکایت پدر و مادرم جلوگیری کند و آن ها نیز به خاطر حفظ آبروی خودشان ماجرای این ارتباط شیطانی را نادیده بگیرند خلاصه من بی خبر از همه این نیت های پلید به ناچار پیشنهاد فرار از منزل را پذیرفتم و نشانی یکی از خیابان های مشهد را به من داد و گفت با تاکسی اینترنتی به محل قرار بروم و او در آن جا کرایه خودرو را می پردازد متاسفانه من به جای آن که موضوع را با دلسوزترین افراد خانواده ام در میان بگذارم پنهانی سوار خودرو شدم و به محلی رفتم که جعفر نشانی آن را داده بود.

وی ادامه داد: او در آن جا منتظرم بود و مرا با خود به خانه یکی از دوستانش برد، ولی چند ساعت بعد ادعا کرد فرار فایده ای ندارد و باید به خانه خودمان بازگردیم این درحالی بود که خانواده ام متوجه فرار من شده و موضوع را به پلیس گزارش داده بودند در همین هنگام من به خانه بازگشتم و ماجرا را برای خانواده ام بازگو کردم. آن ها وقتی در جریان این حادثه قرار گرفتند مرا با خود به کلانتری آوردند تا با شکایت از جعفر از اغفال دختران دیگر جلوگیری کنند و از سوی دیگر نیز او به مجازات قانونی برسد چرا که زندگی و آینده مرا به نابودی کشانده است. از طرف دیگر پدر و مادرم ماجرای سیما را نیز به مدیر مدرسه اطلاع دادند تا خانواده اش را در جریان حادثه وحشتناکی بگذارند که انتظار او را می کشد. البته خانواده ام اعتقاد داشتند با این اطلاع رسانی به موقع نه تنها از تباهی سیما جلوگیری می کنند بلکه مدیران مدرسه در جریان موضوع قرار می گیرند و از اغفال دیگر دختران جلوگیری خواهند کرد و ...

گزارش حاکی است با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده این دختر نوجوان به مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد و بدین ترتیب تلاش های قضایی و بررسی های روان شناختی با راهنمایی های سرهنگ سیدرضا معطری (رئیس کلانتری قاسم آباد) ادامه یافت.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار 6 روش فوق العاده برای پرپشت شدن گل حسن یوسف موخوره را با این 6 روغن از بین ببرید! | سلامت و زیبایی مو؛ با این روغن های طبیعی 10 خواص معجزه آسای زردچوبه برای سلامت و شادابی پوست
منتخب روز