مشخصات رابطه های مسموم و ویران کننده

  پنجشنبه، 02 اسفند 1397   زمان مطالعه 3 دقیقه
مشخصات رابطه های مسموم و ویران کننده
از شواهد پیداست که خانم ها حتی برای رابطه های بدی هم که دارند زمان و انرژی می گذارند و به طریقی خودشان را وقف می کنند. و درمقابل مشکلاتی که در این روابط به وجود می آید سوخت بسیار خوبی برای آتش زدن رابطه است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از مردمان، ایمیل های  زیادی به دست ما می رسد که اکثر قریب به اتفاق آنها هم از طرف خانم هاست؛ خانم هایی افسرده و ناراحت. کاملاً مشخص است که یکی از دلایل ناراحتی و افسردگی آنها بودن در روابط بد و ناراحت کننده است.

اکثر آنها با مردهایی وارد رابطه شده اند که کاملاً آشکار است که شریک مناسبی برای آنها نیستند. نه مردهایی که بر اثر مرور زمان تغییر کرده اند و رفتارشان بدتر شده است، نه، مردهایی که رفتارشان از همان ابتدا می توانست یک علامت هشدار باشد. این مردها ممکن است زن باز، الکلی یا معتاد باشند، مشکلات شخصیتی داشته باشند و یا نتوانند در یک شغل دوام بیاورند.

و مهم نیست که این شریک چقدر برایشان نامناسب باشد، چون ترک کردن رابطه همیشه انتخاب ساده ای نیست. گاهی اوقات، آنها هنوز در تلاشند که نظر و توجه آن مرد را به خودشان جلب کنند. یا شاید از نظر مالی استقلال کافی ندارند که بتوانند رابطه را ترک کنند. یا دارای فرزند هستند و به خاطر آنها ترک رابطه برایشان دشوارتر می شود.

من قضاوتی نمی کنم. فقط اجازه بدهید بعضی از نکاتی را که همین دوستان در ایمیل ها برایمان فرستاده بودند را برایتان مطرح کنم تا خودتان قضاوت کنید.

“دوست پسر من که ۵ سال با او رابطه داشتم، با من بسیار بد شده است. چطور می توانم وابستگی هایی را که به او پیدا کرده ام کم کنم و بتوانم از او جدا شوم؟ الان به افسردگی مطلق رسیده ام چون همه این مدت او را مرکز توجه زندگیم کرده بود بااینکه می دانستم زن باز است و به من خیانت می کند.”

“من و شوهرم هفت سال است که با هم هستیم و یک دختر کوچک داریم. متاسفانه همسر من یک همجنس باز است و از من استفاده می کند که خلاف آن را به دنیا ثابت کند. هنوز هم دوستش دارم و این اعصابم را به کل به هم ریخته چون او از عمق احساس من به خودش باخبر نیست. اینقدر حالم از این شرایطم بد است که گریه ام بند نمی آید.”

“بااینکه سنم و تجربه ام بالاست، باز هم به دام یک مرد غیرقابل اطمینان افتادم  و آنقدر این رابطه را پیش بردم که با او ازدواج کردم (دو سال طول کشید تا موافقت کردم). الان از نتیجه آن کارم رنج می برم. اینجور آدم ها همیشه اینقدر قدرت دارند که بتوانند آدم را به سمت خودشان بکشانند.”

 
تصویر
 

از شواهد پیداست که خانم ها حتی برای رابطه های بدی هم که دارند زمان و انرژی می گذارند و به طریقی خودشان را وقف می کنند. و درمقابل مشکلاتی که در این روابط به وجود می آید سوخت بسیار خوبی برای آتش زدن رابطه است. به همین ترتیب خانم ها همه وقتشان را صرف فکر کردن به این مشکلات می کنند و تا افسردگی کامل پیش می روند. مردها معمولاً برای اینجور فکر ها وقت می گذارند.

این نامه ها نشان می دهد که خانم ها خیلی زود به دام مردها می افتند و بعد مدت زیادی را صرف درگیر شدن برای جدایی و پشیمانی از انتخاب نادرستشان می کنند. 

یکی از دوستان خیلی خوبم که متخصص سلامت روان است، چند وقت پیش حرفی به من زد که به نظرم خیلی عاقلانه می آمد. او آرزو می کرد که کاش خانم ها اینقدر زود وارد رابطه جنسی با مردها نمی شدند. او از سیاست حرف نمی زد. منظورش از نظر بیولوژیکی بود. از نظر بیولوژیکی خانم ها با مردهایی که با آنها سکس داشته اند وابستگی زیادی پیدا می کنند.

پس اگر هنوز هم برایتان دیر نشده است، می خواهم توصیه ای به شما بکنم. توصیه ای که شاید قبل ازاینکه به آن فکر کردن های عصبی، غصه خوردن ها و افسردگی ها برسید، کمکتان کند.

شریک دوستی یا زندگیتان را عاقلانه انتخاب کنید. ما به دلایل مختلف ممکن است به خیلی ها وابسته شویم. بعضی ها ما را یاد شخصی در گذشته می اندازند. بعضی ها مدام برایمان هدیه می خرند و باعث می شود احساس کنیم برایشان مهمیم. بعضی ها پول دارند، ماشین دارند و ….

اما نکته مهم اینجاست: سعی کنید شریک دوستی و زندگیتان را طوری محک بزنید و ارزیابی کنید که یک دوست را: به شخصیت آنها، ارزشهایشان، سخاوت روحشان، رابطه بین حرف و عملشان، رابطه شان با دیگران و از این قبیل نگاه کنید. قبل از اینکه رابطه تان با او عمق بگیرد، حتماً باورها و اعتقادات طرفتان را بشناسید. او از همه اینها مهمتر، سکس را با عشق اشتباه نگیرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز