مزایای استفاده از دیوار های بی رنگ، شیشه پارتیشن

  چهارشنبه، 12 آذر 1399 ID  کد خبر 118563
مزایای استفاده از دیوار های بی رنگ، شیشه پارتیشن
ساعدنیوز: یکی از شرکت هایی که به تولید انواع شیشه با بالاترین کیفیت در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و مصارف دیگر پرداخته است، شرکت رامادُر است. رامادر یکی از تولید کنندگان انواع شیشه، ابزارهای شیشه ای و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و اجرای محصولات شیشه ای است که فعالیت خود را در اردیبهشت سال 1381 آغاز کرده است.
تصویر

دکوراسیون داخلی با شیشه سکوریت

یکی از شرکت هایی که به تولید انواع شیشه با بالاترین کیفیت در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و مصارف دیگر پرداخته است، شرکت رامادُر است. رامادر یکی از تولید کنندگان انواع شیشه، ابزارهای شیشه ای و تجهیزات مورد نیاز برای نصب و اجرای محصولات شیشه ای است که فعالیت خود را در اردیبهشت سال 1381 آغاز کرده است. شرکت رامادر با شعار: فروش آغاز یک تعهد است، توانسته است 26000 پروژه محصولات شیشه ای را به اجرا در بیاورد. شرکت رامادر با تولید محصولات باکیفیت و اجرای مدرن ترین و لوکس ترین محصولات شیشه ای و خدمات پس از فروش فوق العاده، توانسته جزئی از تولیدگان برتر شیشه در کشور باشد.

اقدامات شرکت رامادُر در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی با شیشه

انواع شیشه

از مهم ترین اقدامات شرکت رامادُر، تولید انواع شیشه برای طراحی دکوراسیون داخلی است که علاوه بر کیفیت بالا، در طرح و رنگ متفاوتی تولید می شوند. شرکت رامادر با تولید شیشه هایی مانند: شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه سندبلاست شده، شیشه لاکوبل، شیشه رنگی در ضخانت های متفاوت توانسته است نقش ویژه ای در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان و ادارات داشته باشد. در شرکت رامادر شیشه سکوریت و شیشه لمینت در ضخامت های 6 و 8 میلی متر در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان برای تولید انواع درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، نرده شیشه ای، حمام شیشه ای، کابین دوش شیشه و انواع تراس شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد. از محصولات دیگری که شرکت رامادُر برای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده می کند. تولید انواع شیشه های مات شده در ضخامت های متنوع است که به صورت سندبلاست و ساتینا برای استفاده در پارتیشن شیشه ای، حمام شیشه ای، درب بیمارستان ها و شیشه بالکن با استفاده از دقیق ترین و مجهز ترین دستگاه های مات کننده ساخته می شود.

تصویر

استفاده از شیشه پارتیشن در دکوراسیون

شرکت رامادر توانسته است با کمک متخصصان و طراحان حرفه ای، محصولات خاصی را در زمینه انواع پارتیشن شیشه ای، برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان و ادارات تهیه کند. پارتیشن شیشه ای، فضای خاص و منحصر به فرد است که با استفاده از شیشه های متنوع، سبب جدا سازی و ایجاد یک فضایی جدید در هر محیطی می شود. شرکت رامادر با استخدام طراحان حاذق و خلاق، جدید ترین و به روز ترین نمونه های پارتیشن شیشه ای را که به صورت مدرن طراحی شده اند را در اختیار مشتریان قرار می دهد و به ساخت پارتیشن های شیشه ای، با بهترین کیفیت از شیشه های سکوریتی می پردازد. در شرکت رامادر ابزار یراق و فریم های که برای نصب پارتیشن شیشه ای فریم دار، استفاده می شود، از با کیفیت ترین محصولات بوده و این شرکت غالب محصولات خود از بهترین برند های ترکیه تهیه می کند. معمولا این شرکت پارتیشن شیشه ای را به صورت تاشو و جمع شو تولید می کند. شرکت رامادر با بکار گیری نیرو های ماهر و با تجربه به جای کار آموزان، توانسته است به تولید انواع پارتیشن شیشه ای اداری، پارتیشن شیشه ای دوجداره، پارتیشن شیشه ای فریم لس و فریم دار در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بپردازد. شرکت رامادر با سابقه ای طولاتی در تولید و پخش بهترین شیشه ای سکوریتی، شیشه سندبلاست، شیشه لاکوبل،شیشه لمینت و... و همچنین تجهیزات مصرفی دیگری که برای نصب پروژه ها نیاز است، توانسته است به جلب اعتماد بسیاری از مشتریان بپردازد و جایگاه ویژه ای را به عنوان یکی از موفق ترین تولید کنند گان شیشه در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان در ایران داشته باشد.

تصویر

استفاده از شیشه تراس

تراس ها بخشی از فضای منزل هستند که سبب اتصال فضای داخل به بیرون می شوند و محیط مناسبی برای استراحت و استفاده از فضای بیرون در منزل هستند. امروزه برای ساخت تراس، از متریال شیشه ای استفاده می شود که علاوه بر ورود نور طبیعی به داخل محیط، در هنگام بارش برف و باران نیز شرایط مناسبی را برای استفاده از بالکن فراهم می کنند. یکی از خدمات شرکت رامادر، تولید انواع بالکن شیشه ای با استفاده از شیشه های متنوع در رنگ های مختلف، مطابق با سلیقه مشتری است. در شرکت رامادر، مشاوران و طراحان دکوراسیونی داخلی، با بررسی تراس و بخش های دیگر، نمونه های متنوعی از بالکن شیشه ای را متناسب با استاندار های معماری و سلیقه مشتری طراحی می کند. در ادامه شرکت رامادر با تولید شیشه بالکن و با استفاده از متریالی مرغوب، شروع به ساخت و اجرای بالکن شیشه ای می کند. در شرکت رامادر برای ساخت بالکن شیشه ای از شیشه میرال و شیشه سکوریت استفاده می شود. همچنین در صورتی که مشتریان قصد ساخت بالکن شیشه ای به صورت مات و نادید را دارند، شرکت رامادر شیشه سکوریت و شیشه لمینت را در طی فرآیندی تبدیل به شیشه های مات، مانند شیشه سندبلاست یا شیشه ساتینا می کند و از شیشه های مات شده به عنوان شیشه بالکن در ساخت تراس شیشه ای استفاده می کند.

تصویر

کابین دوش شیشه ای

یکی از محصولاتی که به تازگی در طراحی داخلی ساختمان با استفاده از شیشه تولید شده است، کابین دوش شیشه ای است که برای جدا کردن فضای دوش از حمام یا سرویس بهداشتی با استفاده از شیشه های مقاومی چون شیشه سکوریت تولید می شود. شرکت رامادر با تولید شیشه سکوریت در ضخامت بالا و طراحی مدرن ترین نمونه های کابین دوش شیشه ای برای مشتریان، به همراه اجرا و نصب در کمترین زمان و با استفاده از بهترین ابزار یراق مصرفی، موجب شده است تا به عنوان یکی از بهترین تولید گان در ساخت حمام شیشه ای با کیفیت شناخته شود. شرکت رامادر در هنگام ساخت دور دوش شیشه ای از ابزار یراق و فریم های ضد زنگی که در برابر رطوبت دچار خوردگی و پوسیدگی نمی شود استفاده می کند. هدف اصلی شرکت رامادر، تولید محصولات شیشه ای با کیفیت است که رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. به همین دلیل به جای استفاده از ابزار های ارزان و بی کیفیت،از محصولاتی برای اجرا و نصب کابین دوش شیشه ای استفاده می کند که کیفیت کار برای سال های طولانی حفظ شود.

استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک

امروزه برای زیبایی بیشتر و ورود نور به داخل ساختمان، از پنجره های بزرگ و درب شیشه ای برای ورودی استفاده می شود . همچنین درب حمام شیشه ای، درب پارتیشن شیشه ای، درب بالکن شیشه ای و اتاقک شیشه ای پشت بام، نمونه هایی از درب های شیشه ای هستند که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. در شرکت رامادر، برای ساخت درب و پنجره، مطابق با سلیقه و بودجه مشتری، از متر یال های متفاوتی استفاده می شود. معمولا برای ساخت درب مغازه، فروشگاه، بیمارستان و پنجره های بزرگ منزل، از شیشه سکوریت با ضخامت بالا استفاده می کنند. شرکت رامادُر با تولید انواع درب شیشه ای، کرکره درب برقی، درب اتوماتیک شیشه ای، با استفاده از شیشه لمینت وشیشه سکوریت به صورت شفاف یا مات، توانسته است نیاز مشتریان را مطابق با هر بودجه و سلیقه ای رفع کند و به تولید مقاوم ترین درب های شیشه ای با کمک کادری مجرب و حرفه ای در سریع ترین زمان ممکن می پردازند. تمامی درب های شیشه ای با استفاده از شیشه های ایمنی که در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارند ساخته می شوند. شیشه سکوریت و شیشه لمینت نمونه هایی از شیشه های ضخیمی هستند که در شرکت رامادر برای ساخت درب شیشه ای، پارتیشن شیشه ای، بالکن شیشه ای وتولید انواع پنجره دوجداره و تک جدارهه به صورت مات و شفاف تولید می شوند. تمامی سفارشات محصولات شیشه ای در شرکت رامادُر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و کادری حرفه ای زیر نظر متخصصان و مشاوران شرکت تولید و با بسته بندی ایمن، به سراسر کشور برای طراحی در دکوراسیون داخلی، ارسال می شود.

تصویر

کلام آخر...

شرکت های متنوعی در زمینه تولید شیشه و ساخت انواع محصولات شیشه ای فعالیت می کنند. انتخاب کار خانه ای که بتواند تمام نیاز مشتریان را رفع کند، کمی سخت و زمان بر است. اما شرکت رامادُر توانسته است با تولید شیشه و انواع محصولات شیشه ای، با کیفیتی بالا،طراحی منحصربه فرد، متریال مرغوب، اجرای حرفه ای با کادر مجرب، ارسال ایمن و نصب محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن، تا به اینجا رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند و به عنوان برندی که به تولید، نصب و اجرای شیشه، با طراحی مدرن و مطابق با استاندار های معماری می پردازد شناخته شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
(تصاویر) شهرت «سارا و نیکا» سریال پایتخت به روزنامه مشهور سوئدی رسید! (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس
تیتر امروز   
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم