دیدن کمر بند در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب کمربند

  سه شنبه، 31 اردیبهشت 1398   زمان مطالعه 3 دقیقه
دیدن کمر بند در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب کمربند
دیدن کمر بند در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب کمر بند را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • کمربند در خواب ميزان برخورداري شما را از مجموع امکاناتي که در بيداري داريد نشان مي دهد. تعبير کمر بند تا حدي به کلاه نزديک است ولي واقعيت و عمق آن از جهاتي بيشتر است. کلاه ارزش و بهائي است که ديگران به شما مي دهند ولي کمر بند لذت و بهره اي است که خودتان از موقعيت و امکانات خويش مي بريد و هيچ ربطي با ديد و نظر و راي مردم ندارد. اگر در خواب ديديد کمر بندي را محکم بسته ايد که قلابي بزرگ دارد و از نظر خودتان هيچ نقصي در آن وجود ندارد نشان آن است که در زندگي کامياب مي شويد و از همه امکاناتي که فراهم آورده ايد به خوبي بهره مي گيريد و سود مي بريد. اگر ديديد کمر بندي سست و کم ارزش به قلابي لق و شل بسته ايد موقعيت متزلزلي خواهيد داشت و کامروائي از دسترس شما دور است. برخي از معبران کمر بند را فرزند تعبير کرده اند و اين بستگي دارد به موقعيت بيننده خواب. کساني که امکان آوردن فرزند براي ايشان هست کمر بند مي تواند فرزند باشد و آن هم فرزند ذکور که باعث سربلندي و نيک نامي پدر خويش مي شود. اگر در خواب ببينيد که شلوار پوشيده ايد اما کمر بند نداريد که روي آن ببنديد و ممکن است شلوار از پاي شما بيفتد موقعيت خانوادگي متزلزلي خواهيد يافت و بخصوص با همسرتان اختلاف پيدا مي کنيد تا حدي که احتمال ترک شما را نيز مي دهد. اگر در خواب کمر بند خود را به کسي بدهيد قدرت و توانائي را از خود دور مي کنيد و آن را در اختيار شخصي ديگر قرار مي دهيد و اگر کسي کمربند از شما بگيرد و به کمر خود ببندد جاي شما را مي گيرد. همين طور است اگر بيننده خواب کمربند کسي را بگيرد و به کمر خودش ببندد چون نشان آن است که از او سلب قدرت مي کند و خودش جاي او را تصاحب مي نمايد.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • دیدن کمربند به این معنی است که به اندازه ارزش آن مال و اموال به دست می‌آوری و همچنین پشت و پناه تو فرزندانت می‌باشند.
  • اگر ببینی کمربند جواهرنشان بسته‌ای، یعنی به اندازه ارزش آن مال و اموال به دست می‌آوری.
  • ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران گفته‌اند: صاحب فرزندی می‌شوی که در بین گروه‌ها و جمعیت‌های مختلف شکوه و عظمت به دست می‌آورد.

تعبیر خواب به روایت کرمانی 

  • اگر در خواب ببینی کمربندی بسته‌ای، تعبیرش این است که مال و اموال و حشمت به دست می‌آوری و عمر تو طولانی می‌شود.
  •  اگر ببینی کمربندی را که بسته‌ای پاره شده یا آن را از دست داده‌ای، نشانه این است که دچار ضرر و زیان می‌شوی.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • تعبیرهای کمربند عبارت‌اند از:
  • سود و منفعت،  فرزند،  بزرگی،  عمر طولانی، خواسته و آرزو، پاکی دین و ایمان.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید کمربند خود را محکم بسته‌اید و شما را آزار می‌دهد، علامت آن است که افراد مکار بر شما مسلط خواهند شد.
  • اگر خواب ببینید دیگری کمریندی از مخمل یا کمر بندی جواهرنشان به کمر بسته است، علامت آن است که بیشتر به دنبال کسب ثروت خواهید بود تا شهرت.
  • اگر زنی در خواب از کسی کمربندی بگیرد، نشانه آن است که در زندگی امتیازاتی به دست می‌آورد.
  • اگر خواب ببینید کمربندی نو به کمر بسته‌اید، نشانه آن است که به زودی با غریبه ای آشنا خواهید شد و با او در کاری شریک می‌شوید و از این شراکت زیان خواهید دید.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  • کمربند: رضایت
  • کمربند تزیین شده: آسایش
  • یافتن آن: اعتماد
  • گم کردن آن: راه دیگری در زندگی انتخاب کنید
  • کمربند طلا: ازدواج در راه است

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (645 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (148 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان