فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 1 مرداد ماه 1398

  سه شنبه، 01 مرداد 1398   زمان مطالعه 8 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 1 مرداد ماه 1398
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 1 مرداد ماه 1398

فال روزانه سه شنبه 1 مرداد 1398

تصویر

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما با رفتارهای تند و احساساتی خودتان اطرافیانتان را وحشت زده خواهید کرد. رفتار شما به یکباره خیلی متغیر و بی ثبات شده است و کوچکترین چیزها هم می توانند شما را در حد جنون عصبانی کنند. این رفتارها و واکنش ها به احتمال زیاد از نیاز شما به دوست داشته شدن ریشه می گیرند، و شما احساس می کنید که اطرافیانتان به اندازه ای که لیاقت دارید به شما توجه نمی کنند. سعی کنید خوشبختی و شادی خود را تا این حد به دیگران وابسته ندانید. شما پیش از هر چیز دیگری باید یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید، زیرا تا وقتی که شما خودتان را دوست نداشته باشید، دیگران هم شما را دوست نخواهند داشت!

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما دیگران را با حرف ها و کارهایی که با شخصیت همیشگی شما همخوانی ندارند متعجب خواهید کرد. خودتان هم اگر دیدید رفتارتان با شخصیت واقعیتان تناقض دارد تعجب نکنید. در گوشه ای از اعماق وجود شما آدم عجیب و غریبی مخفی شده است که امروز می خواهد دیده شود و در مرکز توجه قرار بگیرد! به جای سرکوب کردن این بخش از وجود خودتان به آن اجازه ی بروز بدهید، حتی اگر برای این کار لازم باشد یک شلوار چهارخانه و بلوز خال خالی بپوشید و در فضای بسته عینک آفتابی به چشمتان بزنید! همه ی ما گاهی نیاز داریم که دیده شویم و بدون فکر کردن به قضاوت های دیگران همان کاری را بکنیم که خودمات دلمان می خواهد.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس می کنید آماده اید تا هر چیزی که سر راهتان قرار گرفته و باعث محدودیت شما بشود را مانند یک توپ جنگی ویران کرده و از سر راه خود بردارید. شاید از برخی اتفاقات که به تازگی در شهرتان پیش آمده اند عصبانی باشید یا بخواهید به چیزی اعتراض کنید و یا ساده تر از همه، نتوانید با خانواده تان کنار بیایید. دلیلتان هر چه که باشد، شما از این که برای پیشرفت و رسیدن به وضعیت مورد نظرتان تغییراتی باید ایجاد شوند مطمئن هستید. اغلب برای اینکه چیز بهتری به دست بیاوریم باید یک چیز قدیمی را کنار بگذاریم. اگر طرف مقابلتان از عشق برای شما یک زندان ساخته است امروز خودتان را کمی کنار بکشید، بالاخره هر کسی در هر رابطه ای گاهی حق تنها ماندن را دارد.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین تیر ماه

امروز ایده های فوق العاده ای به ذهنتان می رسند که می توانند انقلابی باشند. شما می توانید ایده هایی برای راه اندازی کسب و کارهای جدید داشته باشید که قابلیت تبدیل کردن شما به یک مولتی میلیونر را دارند. امروز حرف های دیگران خیلی زود شما را ناراحت می کنند، بهترین کاری که می توانید بکنید این است که این حرف ها را به خودتان نگیرید. برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. هیچ گاه پایان یک عشق پایان یک زندگی نیست، شاید درد و ناراحتی برایتان به همراه داشته باشد، ولی بعد از این که این دوره را پشت سر بگذارید همه چیز از نو آغاز خواهد شد.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین مرداد ماه

شما ایده های زیادی در سر دارید، اما حال و حوصله ی کافی برای عملی کردن این ایده ها و تلاش برای به نتیجه رساندن آنها را در اختیار ندارید. شما آنقدر از این شاخه به آن شاخه می پرید که هیچ پروژه ای را آنقدر پیش نمی برید تا ببینید ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر. کمی صبوری کنید و یک راه را برای خود مشخص کرده و آن را تا آخر دنبال کنید. خودتان را اصلا نگران این که چه پیش خواهد آمد نکنید، شما آمادگی کافی برای مقابله با موانع احتمالی را دارید. شاید اعتماد به نفستان به اندازه همیشه نباشد، ولی این مسئله توانایی شما را از بین نمی برد و تنها باعث می شود احتیاط بیشتری به خرج دهید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین شهریور ماه

هیچ اشکالی ندارد اگر بخواهید نظرتان را در مورد چیزی تغییر دهید. چرا فکر می کنید که همیشه جواب همه چیز را بلد هستید و می دانید که در هر شرایطی چه کار باید بکنید؟ چرا فکر می کنید که دیگران ضعیف، سست و بی اراده هستند؟ ذهن خود را همیشه باز نگه دارید و به حرف ها و نظرات بقیه هم گوش کنید. حتی اگر تصمیم خود را گرفته باشید هم ممکن است اطرافیانتان بتوانند راه بهتری پیش رویتان بگذارند. مصمم و با ارده باشید، اما از خود راضی و لجباز نباشید. امروز احساسات شما پستی و بلندی های زیادی را تجربه خواهند کرد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به تنهایی بنشینید و احساسات خود را بنویسید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین مهر ماه

شما امروز نمی خواهید یکی مثل بقیه باشید و دلتان می خواهد خصوصیات ویژه ی شخصیتی خود را به نمایش گذاشته و دیده شوید. شما می خواهید کارهای عجیبی را انجام دهید که شاید خیلی ها جسارت انجام آنها را نداشته باشند. برای این کار باید با افرادی همراه باشید که شما را مورد قضاوت قرار نمی دهند و نگاهشان به زندگی مثل خودتان است. امروز وقت زیادی برای استراحت و یک جا نشستن نخواهید داشت، ولی این دقیقا همان طوری است که شما دوست دارید روز خود را بگذرانید. با وجود شلوغی برنامه تان همه چیز برای شما خیلی راحت خواهد بود. همه از شما حمایت خواهند کرد و خیلی خوب می دانید که در چه جهتی باید پیش بروید و چکار باید بکنید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین آبان ماه

شما امروز نمی خواهید بر اساس آنچه دیگران از شما انتظار دارند رفتار کنید و اصلا هم برایتان مهم نیست اگر به خاطر این تفاوت در نگاه آنها مثل جوجه اردک زشت باشید. جسارت داشته باشید و به آنچه دیگران در موردتان فکر می کنند اهمیت ندهید، حتی به خاطر رضایت عزیزانتان هم نباید خود واقعیتان را فراموش کرده و کنار بگذارید. امروز روی کمک دیگران حساب کنید. تبادل اطلاعات به تکمیل قطعات آخر پازل کمک خواهد کرد. این که مستقل باشید بسیار مهم و ضروری است، اما گاهی باید متوجه باشید که قدم مهم بعدی به کمک گرفتن از دیگران و دریافت اطلاعات از آنها نیاز دارد. از دیگران مشورت بخواهید و کسب اطلاعات کنید، ولی خودتان دست به عمل بزنید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین آذر ماه

شما معمولا راه و روش خاص خودتان را دارید، اما امروز با همیشه فرق دارید و راه متفاوتی را در پیش گرفته اید. شاید خودتان هم ندانید چرا با قرار گرفتن در موقعیتی که معمولا باعث می شود احساس معذب بودن کنید اصلا ناراحت نمی شوید و عین خیالتان هم نیست. به دنبال جواب این سوال خود نگردید و احساساتتان را محدود نکنید. این کار درهای زیادی را به روی شما باز خواهد کرد. عادت ها و ترس های شما همیشه مانع رابطه عاطفی مطلوبتان می شوند اما اگر یاد بگیرید که چه زمانی باید به احساس درونی خود اعتماد کنید و از پیله عادت هایتان خارج شوید خواهید توانست بهترین راه ممکن را انتخاب کنید و به خواسته قلبیتان دست پیدا کنید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین دی ماه

شما امروز از لحاظ عاطفی به احساس آزادی بیشتری نیاز دارید. شاید احساس می کنید که دارند شما را وادار می کنند طوری رفتار کنید که برایتان خوشایند نیست و انگار در دامی گرفتار شده اید که هیچ راه فراری از آن ندارید. خودتان را درگیر مسائل دیگران نکنید و اگر برایتان امکان دارد از افرادی که سعی دارند شما را درگیر چنین موقعیت هایی کنند فاصله بگیرید. شما انگیزه زیادی در خود احساس نمی کنید و حوصله ی هیچ کاری را ندارید، ولی تازه اول هفته است و با وجود وظایف بسیاری که در انتظارتان هستند نمی شود وقت خود را به بطالت و بیکاری بگذرانید. امروز بهتر است به جای این که روی احساستان متمرکز شوید روی عقل و منطق خود تمرکز کنید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین بهمن ماه

امروز نگاهی جدی به عادات و رفتارهای خود بیندازید و ببینید کدام هایشان به کارتان نمی آیند و حتی به ضررتان هستند. این کار به شما انگیزه خواهد داد تا خود را از بند رفتارها و عادت های اشتباه و تکراری رها کرده و به دنبال تغییر باشید و فرصت های جدیدی را که سر راهتان قرار می گیرند مورد استفاده قرار دهید. شما امروز می توانید به سادگی از کاه کوه بسازید و دنیا را برای خود به پایان برسانید. اعتمادی که به نزدیکانتان دارید ممکن است دچار تزلزل شود و تا نیمه های مرداد این شک و تردید نسبت به روابط نزدیکتان بیشتر نیز خواهد شد. گاهی بد نیست روابط خود را مورد سوال قرار دهید، اما آنها را قربانی بی اعتمادی خود نکنید.

فال روزانه در روز 1 مرداد 1398 برای متولدین اسفند ماه

امروز احساس می کنید که برخی از اعضای خانواده و عزیزانتان به شما چسبیده و دارند با انتظارات بیش از حدشان شما را خفه می کنند. آنها تا حد زیادی روی حمایت عاطفی شما حساب می کنند و برای داشتن قدرت بیشتر در مقابله با مشکلات به شما تکیه می کنند. این که مورد اعتماد و علاقه ی آنها هستید خیلی خوب است، اما امروز احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید و دلتان می خواهد خودتان را از شرشان خلاص کرده و یک نفس راحت بکشید. شما کاملا حق دارید که کمی آزادی و آرامش برای خودتان بخواهید، اما این نیازتان را با آرامش به زبان بیاورید و رفتار تندی از خود نشان ندهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اختصاصی ساعدنیوز: قهرمان عملیات جستجوی هلی‌کوپتر شهیدان خدمت: پهپاد ترکیه‌ای یا موتورسواران تبریزی؟ (8 نظر) شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات! (6 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (3 نظر) تیپ و چهره ناز لنا دختر نیوشا ضیغمی با عینک جدیدش+عکس / چقدر بهش میاد😍 (2 نظر) واکنش فرزاد حسنی به شهادت شهدای خدمت: درود بر ابراهیم، نیکوکاران را چنین پاداش می دهیم، در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود (2 نظر) حضور محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت بیت رهبری و قرآن خواندنش برای رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (2 نظر) مرگ دردناک پسر 10 ساله در استخر ؛ غریق‌نجات‌ها فقط تماشا کردند! (2 نظر) انا لله و انا الیه راجعون / مرد خدمت آسمانی شد ... (2 نظر) فوری؛ لحظه اعلام خبر شهادت ابراهیم رئیسی در شبکه خبر (2 نظر) سفر به «اندرونی»؛ وقتی عکس‌های عادی کسالت‌آور می‌شدند!+ عکس (1 نظر) چهره محزون و ناراحت وحید شمسایی در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید و همراهانش+عکس (1 نظر) دستگیری زن تبهکار معروف به کماندو/ زایمان متهم هنگام بازجویی! (1 نظر) اسامی 20 نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری (1 نظر) انتشار برای اولین بار ؛ جدیدترین تصاویر ثبت‌شده از آخرین پرواز بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش (1 نظر) فیلمی تاریخی و دیده نشده از شهید جمهور / اینجانب سید ابراهیم رئیسی هستم ... (1 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ترفندهای از بین بردن سه سوته انواع لکه ها از روی لباس/ از لکه خودکار و چربی تا لاک و رژ لب اعتراف زیبا و عاشقانه نوید محمدزاده به همسرش فرشته حسینی در سریال جنگل آسفالت+ویدیو ژست پدر و دختری دلبر و ناز نبات کوچولوی شاهرخ استخری بعد برگشتن باباش از مسافرت+عکس تغییر چهره جالب «نرگس» سریال خانه به دوش بعد 20 سال در کنار همسرش+ عکس صحبت های زیبا و قابل تامل شهرام قائدی + ویدیو/ با این 2 دقیقه میشه ساعتها اشک ریخت فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 تغییر چهره «سمیه» فیلم ابد و یک روز بعد 9 سال+ عکس روایت جالب آیت الله هاشمی رفسنجانی از روزی که ترور شد+ویدیو/ از نحوه اصابت گلوله تا بردن به بیمارستان و عمل جراحی فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن انتقاد صریح آیت الله آل هاشم از تعطیلی برنامه های پربازدید صداوسیما+ویدیو/ میدان دادن به نیروهای انقلابی رونق شبکه های ماهواره را کم میکند اولین سفر خارجی شهید خدمت، سیدابراهیم رئیسی به کدام کشور بود؟ تغییر چهره جذاب یوسف سریال لحظه گرگ و میش بعد از 6 سال/ از زمین تا آسمون فرق کرده+عکس رونمایی جورجینا از کیف و جواهرات لوکس و لاکچری‌اش/ رستوران گردی خاص در عربستان+عکس راه های آسان برای برق انداختن دیوار آرزوی خواننده معروف که بعد از 45 سال توسط سیدابراهیم رئیسی برآورده شد+ویدیو استایل زیبا و جذاب سامان صفاری، امیر دلدادگان در رُندترین تاریخ سال/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس سلفی خاص و جدید ستاره سادات قطبی روبروی آینه اتاق گریم+عکس سورپرایز آیت الله آل هاشم، امام جمعه شهید و محبوب برای دختر هنرمند و جوان تبریزی خاطره جالب شهید موسوی سرتیم حفاظت شهید رئیسی از یک اتفاق بامزه روی آنتن زنده تلویزیون+ویدئو لحظه ورود فرزندان شهید سلیمانی به مراسم تشییع شهید رئیسی +عکس مواد آرایشی مضر و خطرناک برای زنان باردار+ عکس فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم لیست اموال شهید ابراهیم رئیسی از زبان خودش‌+ویدیو/ خبری از ویلا و ماشین لوکس نبود ماجرای خرید 12 بالگرد دید در شب از روسیه توسط شهید رئیسی+فیلم فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403 عکس زیبا و خاصی که همسر نرگس محمدی از حامد بهداد و مسعود کیمیایی ثبت کرد! اصفهان در قله‌ی افتخار به استقبال خلبان بلند پروازش آمد فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع خاطره خواندنی ضرغامی از شهید رئیسی/وقتی شهید جمهور گفت سور و سات چه اشکالی دارد؟!+ فیلم برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در زینبیه سوریه+ویدئو اَبَرساعت پایتخت منقش به تصاویر شهیدان حاج قاسم و رئیس‌جمهور+فیلم دستِ راستِ شهید آیت الله رییسی در حال حمل پیکر ایشان؟!+عکس ماه عسل شیرین حسین سلیمانی و همسرش +عکس عاشقانه با عروس خانم فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403 آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود از کجا آهن بخریم؟ دیدار خصوصی همسر و دختر و خانواده مالک آذربایجان با رهبر انقلاب+عکس
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 + فیلم
فال روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 6 خرداد 1403
فقط کدبانو ها این جاهای خونه رو جاروبرقی میکشن
راه های آسان برای برق انداختن دیوار
فال ابجد روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403
فال انبیاء روزانه یکشنبه 6 خرداد 1403
مستندی که درخصوص شهید آل هاشم تولید شد/امام جمعه ای که اعتبار بود
از خدمت تا شهادت ، روایت آخرین وداع
یوسف سلامی خبرنگار صدا و سیما هم به جرگه متاهلین پیوست
آیت الله آل هاشم: یک بار به من گفتند: شما پیش دانشجویان بدون اطلاع نروید پرسیدم چرا؟ گفتند: چون دانشجویان در خوابگاه شلوارک می‌پوشند
تخریب دو خواننده معروف برای دوقطبی کردن جامعه / سالار عقیلی و محمد معتمدی زیر ذره بین!
شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب است / تشییع باشکوه شهدا نشان داد که ملت ایران زنده است
شرط عجیب محمود احمدی نژاد برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری 1403/ احمدی نژاد پیروز قطعی انتخابات!
منتخب روز   
روایت آیت الله آل هاشم از تعداد برادران و فرزندانشان بر سر مزار مادر مرحومش+ ویدیو/ با مدیریت برادرانم در سطح استان مخالفت کردم/صاحب 4 تا نوه هستم وداع تلخ همسر و دختر و خانواده شهید رحمتی با مالک آذربایجان+ویدئو/دنیا به احترام شما ایستاده... صحبت های شنیده نشده شهیدجمهور در لباس رزم در دوران دفاع مقدس/ زمین مال صالحان است+ فیلم رئیس جمهوری که با اسکورت خاص و تشریفات به دیدار مادرش میرفت!/ روایتی از اهالی محل خانه پدری رئیس جمهور شهید+ فیلم ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور!