معانی خطوط کف دست چیست؟

  دوشنبه، 13 مرداد 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
معانی خطوط کف دست چیست؟
هر خط کف دست مربوط به بخشی از زندگی شما می شود ، یک خط ثروت و شهرت شما را در آینده نشان می دهد و خط دیگری از ازدواج و فرزند دار شدن شما می گوید در ادامه با ساعدنیوز همراه باشید.

رازهایی که خطوط دست در مورد زندگی شما فاش می کنند

خط و خطوط کف دست شما معنی عمیق تری نسبت به انچه که فکر می کنید دارند و از خصوصیات شما رازهایی رابازگو می کنند.

خطوط کف دست

نوع موسیقی که گوش می کنیم و سبک صحبت کردنمان بخشی از شخصیت شما را بازگو می کند اما فاکتورهای دیگری هم برای برملا شدن رازهای شخصیتی ما وجود دارد که در قالب خطوط کف دست که در این بخش توضیح خواهیم داد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید کف دست شما خطوطی وجود دارد که از سلامتی ، ازدواج و فرزندان شما خبر می دهد. در این بخش به طور اختصار در مورد انها توضیح خواهیم داد و در مطالب بعدی در هر بخش به طور کامل یکی از آنها را شرح می دهیم.

هنر خواندن خطوط کف دست که همان کف بینی نام دارد ریشه در برخی از کشورهای آسیایی دارد که در گذشته برای پیش بینی بخت و شانس در زندگی آن را بازگو می کردند.حالا بخوانید که این خطوط در مورد شخصیت شما چه می گویند.

خط قلب - heart line

عمیق بودن این خط نشان از عواطف و مصیبت های عمیق تر است . اگر در انتهای این خط شکاف و یا ترک وجود داشته باشد نشان آن است که فرد ذهن

خط سر یا همان خط عقل - head line

این خط در مورد هوش و خرد فرد می گوید و از گرایش های ذهنی او رازهایی را بازگو می کند. طول و بلندی این خط در مورد تصمیم گیری ها و افکارش می گوید که در چه حد بلندپروازی و یا برعکس آن را دارد.اگر خط ذهن و عقل کف دست دچار چند شاخگی شده باشد نشان گر ان است که فرد در تصمیم گیری حالت پایداری ندارد و به قول معروف از شاخه ای به شاخه ی دیگر می پرود.

خط زندگی- life line

همانطور که می توان حدس زد این خط طول عمر فرد را نشان می دهد.

اگر شکستگی و ناهماهنگی از قسمت ابتدا تا انتهای این خط وجود داشته باشد یک حادثه و یا شاید تصادفی که جان او را به خطر بیاندازد در طول زندگی اش تجربه خواهد کرد.

خط سرنوشت - fate line

این خط به عنوان خط سرنوشت و بخت شناخته می شود و نشان گر آن است که چطور اوضاع و شرایط سخت و دور از کنترل فرد یا برعکس خواهد بود.

خط آپولو که در گذشته آن را خط خورشید می نامیدند:

این خط همه چیز را در مورد شانس ، ثروت ، شهرت و یا حتی رسوایی و بدبختی را نشان می دهد. یک خط صاف و زیبا نشان گر خوش خشانسی و ثروت است و خطی پر از شاخه ها و شکستگی برعکس آن را نشان می دهد. طول این خط هم استقامت این خشو بختی یا برعکس آن را دارد.

خط ازدواج -mariage line :

این خط همانطور که پیداست در مورد ازدواج و وضعیت عاطفی شما در زندگی مشترک چیزهایی می گوید.

خط فرزند - children line:

با نگاه به این خط می توانید بدانید که در آینده فرزندی خواهید داشت یا خیر و اگر قرار است فرزند دار شوید صاحب چند فرزند خواهید شد.

خط ثروت - money line:

وضعیت مالی و پولی شما ، اینکه ثروتی به دست خواهید آورد یا خیر و این ثروت چقدر نزد شما دوام خواهد آورد در این خط از کف دست شما ثبت شده است.

تصویر

1. تفسیر دست ها انگشتان و غیره

شکل دست را تفسیر کنید.شکل هر دست به صفات شخصیتی خاصی مربوط می شود. طول کف دست از مچ تا ابتدای انگشتان در نظر گفته می شود. تفسیر آن به شرح زیر است:

·زمین _ کف دست و انگشتان مربع و گسترده، پوست ضخیم یا خشن و قرمز رنگ، طول کف دست مساوی با طول انگشتان.

·دارای انرژی و ارزش های مشخص در زندگی،گاهی اوقات سر سخت و لجوج.

· اهل عمل و مسئولیت پذیر، گاهی اوقات مادی گرا.

·انجام کار به صورت دستی،راحت با واقعیت (واقع بین).

· هوا _ کف دست مربع یا مستطیل شکل با انگشتان بلند و گاهی اوقات انگشتان بیرون زده، شست کمی به سمت پایین برآمدگی دارد و پوست خشک، طول کف دست کمتر از طول انگشتان.

·اجتماعی، پر حرف و شوخ طبع.

· می تواند سطحی نگر، کینه توز و سرد باشد.

·تخیلی.

· انجام کارها به شیوه های متفاوت و کامل.

· آب _ کف دست کشیده گاهی اوقات بیضی شکل با انگشتان دراز، انعطاف پذیر و نوک تیز (مخروطی شکل)، طول کف دست مساوی با طول انگشتان اما عرض آن از پهن ترین قسمت کف دست کمتر است.

·خلاق، باهوش و دلسوز.

· می تواند بد اخلاق، کم اعتماد به نفس و احساساتی باشد.

·درون گرا.

· انجام کارها بی سر و صدا و با درک احساسی.

·آتش _ کف دست مربع یا مستطیل شکل، پوست صورتی یا قرمز رنگ و انگشتان کوتاه تر، طول کف دست بیشتر از طول انگشتان.

·بی اختیار، مشتاق و خوش بین.

·گاهی اوقات خود خواه، بدون برنامه ریزی و حساس.

·برون گرا.

· انجام کارها با شهامت بدون آموزش قبلی.

2 به برآمدگی های کف دست نگاه کنید.

این برآمدگی ها به قسمت گوشتی که در زیر انگشتان دست، در مقابل بند انگشتان قرار دارد، گفته می شود.کف دست خود را همانند وقتی که با دست آب می نوشید، شکل دهید تا برآمدگی های کف دست واضح شوند.کدام برآمدگی بزرگترین است؟

• برآمدگی زهره در زیر انگشت شست قرار دارد که نشان دهنده استعداد برای خوش گذرانی و لا قیدی است. برآمدگی زهره که در جای خودش قرار نداشته باشد، نشان دهنده علاقه کم به امور خانوادگی است.

• برآمدگی زیر انگشت اشاره برآمدگی مشتری نامیده می شود. اگر این برآمدگی به خوبی برجسته است، این بدان معنی است که شما در اکثر موارد، احتمالا خود محور و پرخاشگر هستید و کمبود اعتماد به نفس دارید.

• برآمدگی زحل در زیر انگشت میانی قرار دارد. برآمدگی زحل به صورت کاملا برجسته و بالا نشان می دهد که شما خیره سر، بد بین و عیب جو و مستعد به افسردگی هستید. اگر برجستگی زحل کم است، آن نشان دهنده سطحی نگری و بهم ریختگی شما است.

• برآمدگی خورشید در زیر انگشت انگشتر قرار دارد. اگر برآمدگی خورشید خیلی برجسته است، شما سریع عصبانی می شوید، غیر منطقی و ولخرج و مغرور هستید. برجستگی کم برآمدگی خورشید بدان معنی است که شما فردی تخیلی نیستید.

• برآمدگی تیر در زیر انگشت کوچک قرار دارد. اگر آن کاملا برجسته است، بدان معنی است که شما بیش از حد پر حرف هستید. برجستگی کم برآمدگی تیر در مقابل به معنی این است که شما خجالتی می باشید.

• هیچ یک از این موارد بر اساس مبنای علمی نیست و اینگونه شناخته شده است که دست در طول زمان تغییر می کند. هیچ یک از این مواد را زیاد جدی نگیرید!

3 اندازه دست و انگشتان را بررسی کنید.

اندازه دست و انگشتان به اندازه بدن مربوط می باشد. برخی می گویند دست های کوچک نشان دهنده آن است که فرد فعال بوده و مدام درباره آنچه که انجام می دهد، صحبت نمی کند. در مقابل کسانی که دست های بزرگی دارند به این معنی است که در انجام کارها بسیار فکر می کنند و آهسته عمل می کنند.

- به یا داشته باشید اندازه دست با اندازه بدن ارتباط دارد. اگر قد شما 8 فوت (2.4 متر) است، در این صورت، شما دست های بزرگی خواهید داشت که کاملا با اندازه بدنتان متناسب است.

- هرچه انگشتان شما کشیده تر باشد ممکن است بیانگر این باشد که شما فردی مضطراب و نگران، مودب و محترم، زیبا و زود رنج هستید. انگشتان کوتاه نشان دهنده صفات بی قراری و خلاقیت است.

- به عبارتی دیگر ناخن های کشیده به معنی آن است که شما مهربان و رازدار هستید. ناخن های گرد و کوتاه به این معنی است که شما فردی انتقاد گر و سرزنش کننده هستید. اگر ناخن ها بادام شکل هستند، شما فردی شیرین و با سیاست هستید.

تصویر

نکات

1- همیشه کف بینی دقیق و صحیح نیست. سرنوشت زندگی شما و تصمیماتتان نباید تحت تاثیر فال و پیش گویی باشد. به جای آن تلاش و شهامت واقعا آن چیزی است که برای موفقیت در زندگی به شما کمک می کند.

2- مطمئن شوید که در مکانی که کف بینی می کنید، نور خوب و کافی وجود دارد زیرا در هنگام کف بینی عدم نور کافی در آن مکان، کف بینی را سخت و دشوار می کند. به هر چیزی اعتقاد نداشته باشید. شما می توانید بدون توجه به این مسائل در زندگی تصمیم بگیرید.

3- در هنگام کف بینی برای دیگران، در مورد آن ها قضاوت نکنید!

4- خود را با خطوط نازک و سطحی (کم عمق) نگران نکنید. فقط چهار خطوط اصلی را که عمیق ترین خطوط هستند، دنبال کنید. با خطوط دیگری که منجر به سردرگمی و گیج شدن شما می شود، درگیر نشوید. تفسیر آن خطوط را به فرد حرفه ای واگذار کنید.

5- کف بینی همیشه درست نیست.

6- خط تعداد فرزند خود را بیابید. دست راست خود را مشت کنید. به نمای بیرونی دست خود نگاه کنید. در نزدیکی انگشت کوچک تعدادی خطوط نمایان هستند که نشان دهنده تعداد فرزندان شما در آینده می باشند (خط اتصال انگشت کوچک به دست به عنوان خط فرزند حساب نمی شود) البته، سلیقه و انتخاب شخصی و جلوگیری از بارداری در تعداد فرزند شما در آینده تاثیرگذار است.

7- به بافت دست در پشت و کف دست توجه کنید. دست نرم دلالت بر حساسیت و پاکی شما دارد در حالی که دست زبر نشان دهنده خلق و خوی زمخت و خشن است.

8- درحالی که در مسیر زندگی پیش می روید، خطوط کف دست تغییر می کنند، بنابراین، کف بینی برای بیان آنچه تاکنون اتفاق افتاده است، انجام می شود نه برای پیش بینی اتفاقات آینده.

9- تنها با اجازه افراد، کف بینی را انجام دهید.

هشدارها

ο اگر قصد دارید برای فردی کف بینی کنید، این کار را به صورت جدی انجام ندهید. هیچگونه پیش بینی ناراحت کننده و تیره ای را انجام ندهید چرا که با این کار افراد در مورد زندگی شان نگران و آشفته خواهند شد و شما چیزی بیشتر از افراد دیگر نمی دانید. هیچ کس واقعا در مورد آنچه با کف بینی پیش گویی می شود، مطمئن نیست، بنابراین، از پیش بینی هایی که دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد که به هر جهت به خودشان آسیب برسانند یا زندگیشان را خراب می کند، پرهیز کنید.

ο به یاد داشته باشید که کف بینی برای سرگرمی و تفریح است و هیچ گونه شواهد علمی مبنی بر ارتباط کف بینی با ویژگی های روانی وجود ندارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (544 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (535 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (477 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (217 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (126 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (20 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (15 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (12 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (11 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...