مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس

  دوشنبه، 14 فروردین 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبارداری پارمیس
اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، نرم افزار حسابداری استار پارمیس یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر برنامه ریزی سازمانی ERP، موضوعی تولیدی با هدف و سیاست تحقیق و توسعه در مورد یکپارچه سازی بین واحدهای متفاوت و جریان آزاد اطلاعات است.

اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، نرم افزار حسابداری استار پارمیس یک راه حل نرم افزاری مبتنی بر برنامه ریزی سازمانی ERP، موضوعی تولیدی با هدف و سیاست تحقیق و توسعه در مورد یکپارچه سازی بین واحدهای متفاوت و جریان آزاد اطلاعات است.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به عنوان یکی از زیرسیستم های یکپارچه راه حل های مالی و اداری پارمیس استار، نقش فعالی در مدیریت هزینه های تولید و تعیین قیمت کالاها دارد.

نرم افزار انبارداری

مزایا نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس با ویژگی های ویژه خود به کسب و کار شما کمک می کند تا انبارهای خود را در هر مکان و زمان به صورت 24 ساعته آنلاین مدیریت کنید و از کمیت و تعداد کالاها و هشدارهای هوشمند مرتبط با المان ها آگاه شوید. پذیرش اقلام فاسد شدنی یا خارج از انبار، ایجاد سوابق حسابداری برای انبارها به صورت خودکار و استفاده از بارکدهای شناور و سریال برای تعیین موقعیت واقعی کالا در انبارهای مختلف که زمان رسیدن به کالا یا بعد از آن را بسیار کاهش می دهد.

همچنین بسیاری از امکانات مانند کدنویسی و امکان اتصال انواع بارکدخوان و امکان تعریف انبارهای بی نهایت از جمله ویژگی هایی است که برای خودکارسازی تعریف محصول و ردیابی محصول و ساده سازی عملیات انبار برای انبارداران کار می کند.

تعداد گزارش ها همیشه یکی از بزرگترین و بهترین داده ها برای تصمیم گیری مدیریت است. گزارشات در بخش های متفاوت برای انواع شرکت ها می تواند بر شکست یا موفقیت مدیریت تأثیر بسزایی بگذارد. این بهترین نرم افزار انبارداری است که گزارش های به روز شده را بدون محدودیت زمانی و مکانی در اختیار مدیران قرار می دهد.

گزارشات نرم افزار انبارداری پارمیس استار:

  • گزارش جابجایی کالا با سری و موجودی مشخص طبق سری در نرم افزار انبارداری پارمیس

  • گزارش موجودی بر اساس فصل موجودی و فرم های کمی و کمی / واقعی بر اساس گروه های محصول در یک تاریخ خاص با نرم افزار انبارداری پارمیس

  • در یک بازه زمانی مشخص، میزان کالاها و معاملات و میزان حساب های مالی مربوطه گزارش می شود.

  • امکان ارسال تمامی گزارشات به اکسل و پی دی اف و غیره در نرم افزار انبارداری پارمیس

  • امکان تصمیم گیری در مورد گزارش ها و ویرایش ها مطابق میل کاربر در نرم افزار انبارداری پارمیس

  • گزارش کالاهای کاردکس (تعداد / ریال)، نتیجه فشرده سازی کاردکس و جابجایی کلیه کالاها در انبار در هر زمان با نرم افزار انبارداری پارمیس

  • تطبیق عملیات حمل و نقل با سوابق مالی مربوطه و گزارش مغایرت های موجود در نرم افزار انبارداری پارمیس

  • موجودی محصول، قیمت تمام شده و گزارش سود و زیان برای دوره های تاریخی خاص برای محصولات و انبارهای جداگانه

برنامه حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

اهداف اصلی نرم افزار حسابداری پارمیس مبتنی بر ERP ارائه گزارشات جامع، تعاملی و دقیق همراه با سرعت بالای برنامه در ثبت اسناد و جلوگیری از خطاهای انسانی است. نتیجه این فرآیند ایجاد یک رویه پرسرعت و یک سیستم هوشمند و در نهایت توسعه منظم و آگاهانه اقدامات کاربر است. نرم افزار حسابداری پارمیس استار مجموعه کاملی از نیازهای مدرن شرکت های متوسط و بزرگ است که با بیش از 20 زیر سیستم نیازهای مالی و اداری را پوشش می دهد.

راه حل یکپارچه مالی و اداری یا به عبارت دیگر نرم افزار حسابداری برنامه ریزی سازمانی (ERP) برای مدیران اهمیت زیادی دارد. زیرا این برنامه ها ابزار اصلی این افراد در تصمیم گیری هستند. برای درک بهتر این مشکل اعتبار یک موسسه، کارخانه، واحد تجاری یا هر شرکت متوسط یا بزرگی با برنامه های مستقل را در نرم افزار حسابداری نظر بگیرید.

در این حالت مدیران واحدها برای دریافت گزارشات واحدها به 3 واحد مستقل به عنوان مثال انبار، تولید و فروش وابسته هستند و تاخیر در هر یک از این واحدها کل گزارش را بی فایده می کند. اما ایجاد یک راه حل نرم افزار حسابداری یکپارچه برای برنامه ریزی سازمانی به معنای دریافت گزارش های مستقیم، فوری و دقیق بدون اتکا به منابع انسانی و عاری از خطاهای انسانی است. در این صورت مدیران قادر به مدیریت، بررسی و اصلاح عملیات و تولید در مجموعه خود خواهند بود.

علاوه بر مدیریت واحد، امکان دسترسی به گزارش های سازمانی مشترک بین واحدها و مدیران را برای تصمیم گیری سریع بر اساس اطلاعات قابل اعتماد در رقابت با شرکت های رقیب و ماندن در صدر فهرست بازار فراهم می کند. مدیران از تجربه یک سازمان هوشمند و کارآمد با استفاده از نرم افزار حسابداری ERP لذت می برند.

نرم افزار حسابداری پارمیس یک راه حل نرم افزاری برای برنامه ریزی منابع سازمانی (نرم افزار ERP) است که با استفاده از پایگاه داده یکپارچه مناسب برای استفاده در شبکه، تهیه نسخه پشتیبان از بسیاری موارد را به ویژه برای شبکه ها و فناوری اطلاعات متخصص آسان می کند. . علاوه بر این، امکان ارسال و دریافت پیام مشتریان در دسته های مختلف به بهبود روند پشتیبانی کمک می کند.

نرم افزار حقوق و دستمزد

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

یکی از مزیت های اساسی نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس استار، امکان مدیریت و نظارت اسناد قانونی است. استفاده از این ویژگی به شما کمک می کند تا تعداد زیادی از وظایف مربوط به رتبه کارمندان بخش های مختلف را مدیریت کرده و در کمترین زمان ممکن کار کنید. از طرفی محاسبه دقیق حقوق و دستمزد کارکنان باعث بالا رفتن اعتماد بین تیم های مدیریتی و کارکنان کسب و کار می شود. این دیدگاه مثبت حتما تاثیر مستقیم و بسزایی بر بهره وری کارمندان در کسب و کار خواهد داشت.

  • بکارگیری برگه های گزارش در مدل سازنده در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • سفارش دادن و ویرایش در گروه با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • تعداد نامحدودی اقلام قانونی (مبلغ حقوق روزانه، مبلغ کمک هزینه مسکن و غیره) قابل درج است.

  • امکان تعریف فرمت مجزا برای ثبت اقلام شخصی (تعداد روزهای کاری، اضافه کاری و غیره) و فرمت نامحدود برای ثبت اطلاعات.

  • ارائه بندهای حقوق نامحدود و تعیین محل پیشنهادات (مزایا، کسر، شفاف سازی، محاسبات و غیره)

  • ارائه تعداد نامحدودی از عناصر کاربردی (تعداد روزهای کاری، ساعات اضافه کاری و غیره) در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • ایجاد اقلام کوپن پرداخت و تعیین پیش نیازهای نامحدود برای هر کالا در رسید پرداخت نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • توانایی استخدام طبقه بندی مشاغل در دستورات کارکنان در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

  • آموزش محاسبه حقوق و دستمزد با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

به عنوان یکی از وظایف کلی در فرآیند تولید، محاسبه حقوق و دستمزد کارمند بسیار مهم است. امکان ارتباط همه جانبه این زیرسیستم با انبارها، تولیدی و بازرگانی خارجی و نرم افزارهای مرتبط برای شرکت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی را فراهم می کند تا تمامی اجزا را به صورت جامع مدیریت کند. امکان پرداخت و پشتیبانی از انواع پرداخت (پرداخت در بازه های زمانی مختلف و غیره) از دیگر ویژگی های کاربردی این برنامه است.

جمع بندی

ما در این مقاله مفید از پارمیس به معرفی و مزایای نرم افزار حسابداری، نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبارداری پارمیس پرداختیم. برای خرید نرم افزارهای مالی و دریافت نمایندگی پارمیس می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه و یا با شماره تلفن 02187758 تماس حاصل فرمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم