سوالات متداول در مورد جراحی زیبایی گونه

  پنجشنبه، 01 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
سوالات متداول در مورد جراحی زیبایی گونه
گونه‌های پُر و شکیل نشانه زیبایی و جوانی هستند، اما به مرور زمان صورت چربی‌اش را از دست می‌دهد که باعث می‌شود گونه‌ها صاف و افتاده شوند و فرورفته و خالی به نظر برسند و لاغری صورت آزار دهنده باشد . 

گونه های پُر و شکیل نشانه زیبایی و جوانی هستند، اما به مرور زمان صورت چربی اش را از دست می دهد که باعث می شود گونه ها صاف و افتاده شوند و فرورفته و خالی به نظر برسند و لاغری صورت آزار دهنده باشد . برخی افراد به طور ذاتی و مادرزادی گونه های برجسته ای دارند، اما برای کسانی که گونه های برجسته ای ندارند، دستیابی به ظاهری با گونه های تراشیده و شکیل از طریق روش های جراحی و بدون جراحی امکان پذیر است که هر دو روش بر روی زیبا کردن ، پُر کردن و حجیم کردن گونه متمرکز هستند. برای برجسته سازی گونه و جوان شدن چهره، امکان دارد پزشک پروتز چهره و تزریق چربی و تزریق ژل در گونه را به شما پیشنهاد کند.

کاندیدای مناسب برای جراحی زیبایی گونه

اگر شما یک یا چندین شرایط زیر را دارا هستید، برای جراحی زیبایی برجسته کردن گونه گزینه خوبی خواهید بود.

  • گونه های صاف و به ظاهر خالی
  • گونه هایی که فاقد شکل منسجمی هستند
  • وجود فرورفتگی در گونه ها یا شقیقه ها
  • وجود پیله های زیرچشمی یا خطوط و چین و چروک روی گونه ها

چرا تزریق ژل چهره، به نظر می رسد تا با سرعت زیاد در ۲ روز اول پس از تزریق کاهش می یابد؟

اسید هیالورونیک (HA) به طور طبیعی بدون cross-linked (پیوند شیمیایی بین اتمی) رخ می دهد. در این شکل، آن به راحتی ظرف ۱-۲ روز در بدن تجزیه می شود. HA که باقی مانده، آنهایی هستند که هنوز cross-linked (پیوند شیمیایی بین اتمی) هستند، که مانع از تجزیه آن می شود، و این شکلی است که دوام می یابد. بنابراین، تزریق ژل صورت شما با HA به نظر می رسد به سرعت ظرف مدت ۲ روز اول قبل از آن که سطح آن به حالت پایدار برسد کاهش می یابد. مابقی، به آرامی کاهش می یابد. بنابراین، HA با اتصال بیشتر ماندگاری بیشتری دارد. همچنین بخشی از رویه تزریق ژل موجب تورم کوچکی، مانند بی حسی موضعی و التهاب آسیب های محلی می شود.این به سرعت ظرف مدت چند روز کاهش می یابد، و منجر به کاهش بیش از ۲۰-۳۰٪ در نتیجه نهایی می شود. *

آیا باید برای صرفه جویی در هزینه ها در HA، نام تجاری را که ماندگاری طولانی تری داشته باشد انتخاب کنم؟

هر چه قدر ماندگاری HA طولانی تر باشد، چسبندگیآن باید بیشتر است و بنابراین، احساس آن سخت تر است یا شانس رهایی از توده های باقی مانده سخت تر خواهد بود.HA سخت تر ممکن است برای همه مناطق اصلاح صورت مناسب نباشد، حتیهر چند آنها ماندگاری بیشتری داشته باشند، زیرا آنهاممکن است برای همه مناطق مناسب نباشد و یا ممکن نیست همه افراد به طور طبیعی از وجود آن احساس راحتی کنند.

چرا بینی من پس از تزریق ژل با اسید هیالورونیک کبود شده است ؟

اگر کبودی نیست، ممکن است به خاطر اثر Tyndall، باشد که بعد از تزریق اسید هیالورونیکی رخ دهد که بیش از حد سطحی انجام شده باشد به طوری که آن اثر را از طریق پوست نشان می دهد، در حالی که رنگ بنفشی دارد که به راحتی با آرایش پنهان نمی شود. اگرچه، اغلب این اتفاق نمی افتد و می توان با قراردادن تزریق ژل در مسیر صحیح از آن جلوگیری کرد. امروزه، تزریق ژل های جدید بهبود یافته، به ندرت اثر Tyndall را به وجود می آورند.

پس از تزریق ژل چهره، آیا می توانم صورتم را ماساژ دهم یا صورتم بشویم؟

تزریق ژل های موقتی در ۴ ساعت اول یا بیشتر، قابل ثغییر شکل هستند و در حدود ۲ روز پایداری دارند.در ۴ ساعت نخست، شما نباید بر روی سطح تزریق ژل شده، فشار وارد کنید یا بیش از اندازه سخت ماساژ دهید.شستن ملایم صورت مجاز است.برای ۲ روز اول، توصیه می شود که فشار طولانی مدت بر روی سطح تزیرق ژل شده صورت، یعنی، خواب روی آن طرف چهره -وارد نیاورید، شانس کمی وجود دارد که ممکن است تغییر کند.پس از آن، هنگامی که تنظیم شد، شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید و تغییر شکلی درآن حاصل نخواهد شد.

توجه: همانگونه که این یک روش پزشکی است، نتایج و پیامدهای آن تضمین نمی شود و ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

چه نتایجی را می توان از برجسته سازی بدون جراحی گونه انتظار داشت؟

تزریق ژل و چربی ساختار صورت را متعادل ساخته و تناسب بین اجزاء آن را بهبود می دهد. این تزریقات، از طریق برجسته سازی اجزاء صورت و مشخص تر کردن آن ها، به صورت فرم می دهند.

بهبودی از عمل برجسته سازی گونه چقدر طول می کشد؟

محل دقیق تزریق چربی یا ژل با توجه به ناحیه ای که باید برجسته شود تعیین می گردد. تزریق ژل دوره بهبودی ندارد، اما محل تزریق دچار کمی دچار کبودی، قرمزی یا پف کردگی می شود. در عین حال، در روش تزریق چربی محل لیپوساکشن به زمانی برای بهبودی نیاز دارد. معمولاً، ورم و کبودی ناشی از تزریق چربی کمی بیشتر از تزریق ژل است، زیرا چربی دانه ای تر بوده و به علاوه، ما برای رسیدن به بهترین نتیجه ممکن کمی بیش از حد نیاز چربی تزریق می کنیم. بسیاری از بیماران می توانند ظرف یک هفته بعد از جراحی به سر کارشان برگردند. درد ناشی از این درمان بسیار ناچیز است، اما ممکن است جایی که چربی از آن برداشته شده کمی دچار کبود شود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂
دیگران می‌خوانند   
استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود روش آسان طرز تهیه ترشی گوجه سبز با رب انار
منتخب روز