واعظی: وضعیت کشور عادی نشده است

  چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399 ID  کد خبر 75964
واعظی: وضعیت کشور عادی نشده است
ساعد نیوز: رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ما همزمان با کرونا شاهد بدترین تحریم‌ها هم هستیم، امروز تحریم آمریکا علیه ایران در حقیقت با ویروس کرونا همنوایی می‌کند و ما در حقیقت با دو ویروس مواجه هستیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: ما همزمان با کرونا شاهد بدترین تحریم ها هم هستیم، امروز تحریم آمریکا علیه ایران در حقیقت با ویروس کرونا همنوایی می کند و ما در حقیقت با دو ویروس مواجه هستیم.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار داشت: ما همزمان که با این وضعیت کرونا مواجه هستیم شاهد این هستیم که بدترین تحریم هم علیه ما هست. حتماً باید دیپلمات های ما، دولت و رسانه ها این صدای بلند را به گوش جهان برسانند که امروز تحریم آمریکا بر علیه ایران در حقیقت با ویروس کرونا هم نوایی می کند و ما در حقیقت با دو ویروس مواجه هستیم.

وی افزود: یکی ویروس کرونا و یکی ویروس آمریکا است. ویروسی که دولت آمریکا به موجب آن این تحریم را بر ایران تحمیل کرده است. ما بیش از هر زمانی در داخل کشور نیاز به همبستگی و وحدت داریم و نیاز داریم همه ارگان ها با هم کار کنیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور عنوان کرد: از همه اینها مهمتر، باید از مردم عزیز تشکر کنم. مردم انصافاً در دو ماه گذشته همراهی کردند و ما برای ریشه کن کردن و قطع کردن زنجیره این بیماری بیش از هر زمانی نیاز به همراهی و همکاری مردم داریم.

واعظی در پایان تصریح کرد: خواهش من این است که امروز برای اینکه بیش از این به اقتصاد ما لطمه وارد نشود و کارگران و کسانی که روزمزد هستند بیشتر از این تحت فشار قرار نگیرند با پروتکل های بهداشتی همراهی شود. اینکه برخی از کسب و کارهای کم خطر یا خطر متوسط را شروع کردیم به معنای این نیست که روال کشور عادی شده است و مردم فکر کنند می توانند توصیه های بهداشتی را رعایت نکنند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (246 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (60 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (18 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (14 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (12 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (11 نظر) جسد سید محرومان غرق در طلا و مرمر! تحمیق کاربران فضای مجازی به شیوه اینترنشنال (7 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (7 نظر) صحبت های خنده دار آقای موسوی واعظ: وقتی یه معتاد به حاج آقا تسبیحی هدیه میده که توش تریاک جاساز کرده بود +ویدئو😂👌 (6 نظر) میز غذای رنگارنگ و مقوی شاهرخ استخری در هتل لاکچری ترکیه‌ای/ این خانواده تو انتخاب غذا هم باسلیقه و باکلاسن+عکس (7 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (5 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کوردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (5 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (4 نظر) درگیری لفظی احمدی‌نژادی‌ها با آمنه‌سادات ذبیح‌پور! (4 نظر) رونمایی عرفان برزین، عرشیا سریال شمعدونی از استایل جدیدش بعد از 10 سال در باشگاه بدنسازی / کم کم داره جا پای هادی چوپان میذاره (3 نظر)
دیگران می‌خوانند   
دزد تمام جواهرات "بریتنی اسپیرز" را برد! بازی موردعلاقه پسر پیمان معادی همراه پدرش در روزهای تعطیل/ خانوم خونه از دستشون چی میکشه؟😂+ویدیو شباهت حیرت انگیز محسن یگانه به خواهران پزشکش در این قاب 3 نفره+عکس/ چقد باکلاس و متشخص👌 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403+فیلم سلفی دو نفره و بانمک هومن سیدی با دختر موطلایی اش در آئینه کنسول خانه شان+عکس/ فقط عروسک دخترش که یه پاشو کنده😍 بغض سخنگوی دولت روی آنتن زنده حین بازگوی خاطره‌ای از مادر رئیسی +ویدئو خلاقیت پدرانه و خنده دار مهران غفوریان در تعمیر جوراب پاره دخترش با چسب+عکس/ تا دلتون بخواد خندیدم😂 4 نکته تعمیر پکیج ایران رادیاتور که باید بدانید! فال روزانه امروز چهارشنبه 9 خرداد ماه 1403 ویزا کارت مجازی استیگان طرز تهیه دسر مخملی توت فرنگی، دسر شیک و زیبای بهاری فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 9 خرداد 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 9 خرداد 1403 ملاقات عادل فردوسی‌پور با زن پرسپولیسی + عکس هر آنچه قبل از خرید ماساژور برقی باید بدانیم! صحنه ای اشک بار از گریه مصاحبه شونده، مصاحبه کننده و فیلمبردار و آسمان و زمین در سوگ شهدای خدمت/تبریز هم میزبان را از دست داد هم مهمان را... همدستی 4 برادر برای قتل مرد مورد علاقه خواهرشان/ آنها جسد را در پتو گذاشته و به آتش کشیدند تصویری از خانه ابدی مادر غزل شاکری بازیگر سریال جیران/ روحش شاد و یادش گرامی فاتحه خوانی تنهایی بهرام رادان و پرپر کردن گل مریم بر سر قبر لاکچری پدرش+عکس/ روحش شاد تغییر چهره باورنکردنی سوسن حسنی دخت گوینده خبر/ سِیرِ پیری خانم گوینده بر عکس شده داره جوون میشه+ عکس ماجرای آشنایی علی دایی با همسرش/ مهریه همسر علی دایی در اوج ثروت آقای ستاره مجتمع توریستی تفریحی مهتاب قم؛ همچون نگینی در دل کویر شب برفی مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی اینگونه سپری شد+ویدیو/ حیف و صد حیف... رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد علی دایی: همه از من می ترسند من از نورا !! احسان علیخانی خیلی بی سر و صدا جایگزین سیامک انصاری در جوکر شد! فیلمی از قدردانی مادر داغدار شهید مالک رحمتی از مهمانان روز تشییع/مادر پسرت مالک دل ها شد... کافه سگ‌ها در اندرزگوی تهران پلمب شد! انتشار سند فعالیت‌های ضد دولتی آیت الله شهید، دکتر محمدعلی آل هاشم در زمان شاه + عکس ویدیویی جالب از الناز شاکر دوست زمانی که آرزوی بازیگری داشت استیکرهای پسرانه و بامزه دیوار اتاق پسر بهرام رادان که هنر دست مامان خوش سلیقه و هنرمندشه+ ویدیو/ بالش ابری تخت خوابش رو دیدین محشره😍 تلاش بامزه یک کودک برای دیدن چهره رهبر معظم انقلاب در یک جلسه+عکس/ تو به رخسار آفتابی و مه ما همه ذره در هوای توییم آخرین خواسته ماه چهره خلیلی در لحظات پایانی زندگی چه بود؟ +ویدیو رونمایی از ویلای باصفا و دلباز فریبا نادری با طبیعت بهشتی و سرسبز/ گلدونش نزدیک 2 متر قدشه+عکس سوگواری روستاییان در نقطه‌ای که رئیس جمهور شهید در آنجا آخرین نمازش را خواند+ویدیو هدیه خاص دختر سیدحسن نصرالله به خواننده ایرانی + تصاویر سوال باورنکردنی یک دانشجو از هاشمی رفسنجانی؛ دور از انتظارترین پرسش تاریخ! بشقاب صبحانه خاص و خوشمزه هانده ارچل در ژاپن با چینش شیک و متفاوت+عکس عکس زیر خاکی از بهرام رادان بازیگر جذاب ایرانی با ریش و سبیل/جذابیت 2 چندان آقای بازیگر بعد از ازدواج
منتخب روز   
لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو انتشار فیلم جلسه دفاع شهید رئیسی از رساله دکتری؛ چه کسی در جلسه بود؟ دعای شهادتِ شهید مالک رحمتی استاندار دهه شصتی آذربایجان شرقی+ویدئو/آخرش هم به آرزوی دلت رسیدی قدیمی ترین عقد نامه دستنویس 133 ساله/ این عقد نامه یک سال قبل از ناصرالدین شاه نوشته شده