پشت پرده عجیب کیف قاپی دیوید بکهام ایرانی/ ماجرای عجیب فوتبالیستی که با پولهای دزدی زندانی آزاد می کرد!

  سه شنبه، 10 بهمن 1402 ID  کد خبر 373401
پشت پرده عجیب کیف قاپی دیوید بکهام ایرانی/ ماجرای عجیب فوتبالیستی که با پولهای دزدی زندانی آزاد می کرد!
ساعد نیوز: سارق زورگیر که زمانی هافبک تیم نوجوانان بود، برای رهایی از عذاب وجدان، با پول دزدی، چند زندانی را آزاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، دیوید ایرانی، یک کیف قاپ حرفه ای است اما اعترافاتش باور کردنی نیست و شاید برایتان خیلی عجیب باشد. او می گوید برای رهایی از عذاب وجدان، خمس و زکاتش را می پردازد و تاکنون چندین زندانی مالی را آزاد کرده تا به آرامش برسد.

خودت را معرفی کن؟

من داوودم و 30 سال سن دارم. همه مرا از کودکی دیوید صدا می زنند.

چرا دیوید؟

چون هم عاشق دیوید بکهام هستم و هم دونده خوب! یک جورایی ترکیب اسمم با دونده شده دیوید! البته این مسئله را که برای دیگران بازگو می کنم می خندند، نمی دانم چرا!؟

دیوید! توضیح بده که به چه جرمی دستگیر شده ای؟

سرقت، زورگیری و کیف قاپی.

از شیوه و شگردهایت برای سرقت بگو؟

یا با پای پیاده، یا سوار بر اسکیت، دوچرخه یا موتور می شوم. سپس می روم مقابل صرافی و طلافروشی ها. سوژه ام را از میان خریداران ارز یا طلا انتخاب می کنم. بعد که طرف از صرافی یا طلافروشی خارج شد به تعقیبش می پردازم و بالاخره در یک جای خلوت گیرش می اندازم. بعد می روم سمتش و ابتدا با زبان خوش می گویم هرچه خریده را به من بدهد اگر مقاومت نکند و تسلیم شود که هیچ اما اگر مقاومت کنم آن وقت تیزی چاقویم را نشانش می دهم و تهدید می کنم که اگر تسلیم نشود، با چاقو درست وسط جمجمه شان می زنم تا کارشان تمام شود.

و آن وقت طعمه هایت تسلیم می شوند؟

هیچ آدم عاقلی حاضر نیست با جانش معامله کند. آدم ها برای حفظ جانشان هرکاری انجام می دهند. طلا و دلار که چیزی نیست. دو دستی تقدیمم می کنند و من پس از سرقت فرار می کنم.

سرقت را تنهایی انجام می دهی یا همدستی هم داری؟

معمولا تنهایی انجام می دهم البته گاهی هم دوستم همراهم می آید.

چند وقت است که با این شیوه سرقت می کنی؟

بیشتر از یک سال است.

در این مدت فراری بودی؟

سعی می کردم ردی از خودم در سرقت ها به جا نگذارم. صورتم را می پوشاندم و حرفه ای عمل می کردم. جایی می رفتم که دوربین نباشد. خلاصه خیلی حواسم بود و شاید به همین دلیل بود که زمان زیادی طول کشید تا دستگیر شوم.

می دانی چطور لو رفتی؟

نه. یک نفر می گوید پلیس ردم را زده، یک نفر دیگر می گوید دختر موردعلاقه ام مرا لو داده است. راستش می خواستم با او ازدواج کنم اما بعد دیدم من آدم زندگی نیستم. فکر می کنم او وقتی دیده من حاضر به ازدواج نیستم مرا لو داده است.

با اموال مسروقه چه می کردی؟

خوشگذرانی، تفریح، زندگی، پرداخت بدهی. هرچه فکرش را بکنید. خرج زندگی این روزها بالاست. البته می دانم نگاه همه به سارقان بد است اما ما هم دل داریم و گاهی عذاب وجدان می گیریم از کار زشتی که انجام می دهیم. شاید برایتان عجیب باشد اما من خمس و زکاتم را می پردازم و با پول سرقتی، زندانیان زیادی را آزاد کردم. همین پارسال حدود 3 یا 4 زندانی مالی در تهران و شهرستان را آزاد کردم که شب عید کنار خانواده هایشان باشند. این کار به من آرامش می داد و باعث می شد عذاب وجدانم کمتر شود. نمی دانید چقدر برای من دعا کردند؛ شاید اصلا دعاهای آنها بود که در تمام این مدت توانست از دید پلیس مخفی بمانم! با خودم می گفتم آن فردی که رفته طلا و دلار بخرد حتما وضع مالی اش خوب است اما خب آدمیزاد بالاخره از اشتباهش پشیمان می شود و عذاب وجدان به سراغش می آید. من را اینجوری نگاه نکنید، یک زمانی برای خودم برو و بیایی داشتم. در تیم نوجوانان بازی می کردم و فکر می کردم روزی فوتبالیست معروفی می شوم و در تیم های مطرح اروپا بازی می کنم. هافبک تیم بودم و مربیانم همیشه از استعدادم در بازی فوتبال می گفتند. دست کمی از دیوید بکهام ندارم! ما را کنار هم بگذارند شاید حتی بازی من بهتر از او باشد!

فوتبالیست حرفه ای چرا باید تبدیل به دزد شود؟

یک اشتباه؛ یک حماقت. یک روز دوستانم مرا دعوت کردند و به من حشیش و گل دادند. نخواستم جلوی آنها کم بیاورم و مصرف کردم. بعد به خودم که آمدم دیدم معتاد شده ام و از تیم اخراجم کردند. خانواده ام خیلی تلاش کردند تا مرا ترک بدهند اما نشد. من در یک خانواده فرهنگی بزرگ شده ام. پدر و مادرم معلم هستند و خواهر و برادرهایم تحصلیکرده. اما خب من راه درستی را در پیش نگرفتم و عاقبتم به اینجا ختم شد.


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (395 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (169 نظر) ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (151 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (71 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (54 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (52 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (21 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (17 نظر) تزیین ماشین مخصوص حاجی ها/ مُد جدید این روزهای کشورمان +عکس (15 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (15 نظر) حضور جذاب بازیگران معروف و مشهور ایرانی در کنسرت رضا گلزار/ از منوچهر هادی تا ترلان پروانه و فرزاد فرزین+عکس (10 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شبنم قلی خانی، یکتای سریال هشت و نیم دقیقه و همسر جنتلمنش+تصاویر جذاب و دیدنی
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس