رستوران های معروف چین (پکن)

  سه شنبه، 28 خرداد 1398   زمان مطالعه 14 دقیقه
رستوران های معروف چین (پکن)
پکن، علاوه بر داشتن جاذبه های گردشگری متعدد، دارای غذاهای لذیذ و منحصر به فرد زیادی نیز هست که از آن جمله می توان به اردک کباب شده، غذاهای سلطنتی و میان وعده های محلی اشاره کرد که در رستوران های پکن در دسترس مردم قرار دارند.

لی گاردن

«لی گاردن» (Lei Garden) بهترین انتخاب برای مناسبت های خاص خانوادگی است و غذاهایی واقعا ً خوش طعم تدارک می بیند. برانچ و ناهار سبک، به ویژه «دیم سام» (dim sum) در این رستوران به وفور یافت می شود. آکواریوم غذاهای دریایی در جلوی رستوران به آن نمایی دیگر می بخشد و به این معنی است که شما می توانید ماهی خودتان را برای خوردن انتخاب کنید. «دامپلینگ شاه میگو» (shrimp dumpling)، سبزیجات با سس گوجه فرنگی و گوشت بره با سس مخصوص از غذاهای پرطرفدار لی گاردن شناخته می شوند.

تصویر

کپیتال ام

«کپیتال ام» (Capital M) رو به میدان «کیانمن» (Qianmen) و «تیان آن من» (Tiananmen) قرار دارد و رستورانی درجه یک است که هم غذا و هم خدمات آن عالی ارزیابی می شود. تراس بیرونی بزرگ و خوش آب و هوای آن چشم انداز پانورامای باشکوهی از برخی از ساختمان های شهر ممنوعه ارائه می دهد و طراحی داخلی آن با نورپردازی های چشم گیر و میز و دیوارهای تزئین شده، چشم ها را به خود خیره می کند.

تصویر

تی آر بی

«تی آر بی» (TRB) که در یک معبد قدیمی تماشایی واقع شده، از نظر نما فوق العاده است. «معبد کوینگ» (Quing Temple) ششصد سال قدمت دارد و رستوران در واقع بخشی از یک مجتمع محسوب می شود که یک گالری هنری، تالار رویداد و چندین اتاق هتلی هم به همراه دارد. در این فضای مدرن با منویی کوچک اما خوشمزه روبه رو خواهید شد. غذاهای محبوب تی آر بی شامل «فوی گراس» (foie gras)، ماهی تن و بیف تارتار می شود.

تصویر

گریل چینی

«گریل چینی» (China Grill) در طبقه ی ۶۶ام «هتل پارک حیات» (Park Hyatt Hotel) واقع شده و غذای آن مخلوطی از خوراک های غربی و چینی است و مراجعان می توانند برخی از غذاهای متفاوت اما خوشمزه ی رستوران را امتحان کنند. رستوران نمایی خیره کننده از پکن ارائه می دهد و در غذاهای آن قارچ وحشی، سالمون تازه، استیک های به خوبی پخته شده و نودل های طعم دار را خواهید دید.

تصویر

داک د چین

«داک د چین» (Duck De Chine) در محوطه ی کوچکی از نظرها پنهان مانده، اما اگر کسی به «اردک پکینگ» (Peking duck) علاقه دارد، باید به داک د چین سری بزند. اردک پکینگ یک غذای چینی است که از رشته های گوشت اردک بریان، سبزیجات خرد شده و سس شیرین آن را تهیه می کنند. این غذای مخصوص منوی داک د چین شناخته می شود و عطر و بوی فوق العاده ای دارد و به اندازه ی اردک های رستوران های دیگر چرب نیست. کارکنان رستوران بسیار خوش مشرب و مؤدب هستند و به خوبی به زبان انگلیسی صحبت می کنند.

تصویر

هوانگ تینگ

«هوانگ تینگ» (Huang Ting) در قسمت فروشگاه های «هتل پنینسولا» (Peninsula Hotel) قرار دارد و برای طبقه ی شیک و به روز جامعه طراحی شده است. از غذاهای معروف آن می توانیم میگو با مایونز، ماهی کاد بخارپز با سیر که در سبد سرو می شود و نودل های مسطح با دامپلینگ را معرفی کنیم.

دیگ داغ بره کوچولو

فضای داخلی رستوران «دیگ داغ بره کوچولو» (Little Sheep Hot Pot) بسیار روشن آراسته شده و صندلی هایی جذاب و میزهایی درخشان آن را تکمیل می کنند. این رستوران غذاهای گیاهی متنوعی دارد و به انتخاب اول بسیاری از گیاهخواران تبدیل شده است. غذاهای گیاهی محبوب آن شامل اسفناج تازه، سیب زمینی شیرین سرخ شده و دو نوع مختلف قارچ می شود. گوشتخواران هم جذب این رستوران می شوند؛ چرا که گوشت گوسفند با برش های نازک مخصوص آن که نام رستوران را هم تحت تأثیر خود قرار داده، طعمی به یاد ماندنی دارد.

پادشاه نودل ژاجیانگ پکن قدیمی

«پادشاه نودل ژاجیانگ پکن قدیمی» (Old Beijing Zha Jiang Noodle King) جایی است که انواع نودل ها را در آن می یابید. بعد از اینکه کاسه ی نودل جوشانده یا سرخ شده ی خود را گرفتید، یک صندلی انتخاب کرده و از انواع سس ها، گوشت ها و سبزیجات به آن اضافه کنید. میز و صندلی های چوبی کوچک رستوران اغلب از مشتریانی مشتاق پُر می شوند و منوی متغیر روی دیوارها به چشم می خورد.

تصویر

رستوران لی امپریال

رستوران کمتر شناخته شده ی «لی امپریال» (Li Imperial) در میانه ی «هاتونگ» (hutong) واقع شده و مراجعین می توانند از لیست بلند ناهارهای با قیمت مناسب که هر کدام شامل ۲۰ بخش از بشقاب های کوچک و بزرگ می شوند، انتخاب کنند. همه با هر سلیقه ای در این رستوران چیز خوشمزه ای خواهند یافت؛ از حلزون و خرچنگ تا ماهی شیرین و ترش و اردک. پس برای تجربه کردن انواع طعم های آسیایی و تاپاس به این رستوران بروید.

تصویر

بایجیا دایوان

دکوراسیون رستوران «بایجیا دایوان» (Baijia Dayuan) دوران کهن چین را به یاد شما می آورد. پله های سنگی روستایی با آویزهای دیواری طلایی مزین در این دکوراسیون ترکیب شده اند. فضای این رستوران شاداب است و پیشخدمت ها لباس های سنتی چینی بر تن دارند که باعث می شود احساس نوستالژیک و جذاب این مکان بیشتر شود. مرغ و بادام، سوپ اردک یا سوپ آب گوشت گاو با سبزیجات گریل شده را در این رستوران از دست ندهید.

تصویر

چین لائو من

«چین لائو من» (Xian Lao Man) رستورانی دو طبقه در بازار بزرگ کوفته های معروف پکن است. نام آن را می توان به «کاملاً سیر» معنی کرد و مطمئناً معنای آن را بعد از صرف غذا خواهید فهمید. هر ظرفی که با خوراکی های خوشمزه پر شده می تواند آب از دهانتان جاری کند! برای مواد داخل کوفته ها طیفی وسیع از ۶۰ گزینه پیش رویتان قرار دارد که از گوشت سنتی تا غذای دریایی و حتی میوه های ترکیبی متغیر هستند. این رستوران به طور تقریبی در روز بیش از ۱۵۰ کیلو کوفته می فروشد پس باید در ساعات ناهار و شام انتظار صف را داشته باشید. اغلب این کوفته ها را در سرکه، روغن ادویه دار یا سس سویا می زنند تا طعم بهتری بگیرد.

تصویر

چنچودو

اگر به صورت تصادفی از یک بومی بپرسید که چه پیشنهادی برایتان دارد احتمال زیاد شما را به «چنچودو» (Quanjude) هدایت خواهد کرد تا اردک کبابی معروفش را امتحان کنید. در دریای رستوران هایی که در پکن اردک سرو می کنند این رستوران از همه بیشتر محبوبیت کسب کرده است. چنچودو بیش از ۳۰ شعبه دارد اما شعبه خیابان چیان من از همه باشکوه تر بوده و روبروی «شهر ممنوعه» قرار دارد. اینجا رستوران مرکزی این برند بوده و در پشت سر در ورودی طلایی و پر تزئینش اجاق هایی وجود دارند که از سال ۱۸۶۴ تاکنون کباب اردک اصیل برای مشتریان آماده می کنند. دستور پخت محبوب این رستوران توسط دولت چین به عنوان میراث فرهنگی کشور شناخته شده است. قیمت یک اردک معمولاً معادل ۳۰ دلار بوده و سرویس بیرون بر هم وجود دارد.

تصویر

گونگدلین

شاید کمتر کسی درباره دنیای غذاهای خوشمزه و نوآورانه گیاهی چین چیزی بداند. «گونگدلین» (Gongdelin) یکی از بهترین رستوران هایی است که می توانید در پکن امتحان کنید. این رستوران در ارائه غذاهایی که به گوشت شباهت داشته یا حتی طعمی نزدیک به آن دارند، ماهر بوده و برخی از بهترین غذاهای گیاهی چین را به مشتریان گیاهخوارش ارائه می کند. مهارت ها و تکنیک های آشپز بسیار تماشایی است و اغلب باور آنکه غذای به ظاهر گوشتی پیش رویتان تنها از گیاه و سبزیجات گوناگون درست شده کار راحتی نیست. مواد اولیه اصلی بیشتر غذاها از انواع گوناگون قارچ و لوبیا تشکیل شده اند. یک غذای متوسط در این رستوران حدود ۱۳ دلار هزینه خواهد داشت.

تصویر

ناجیا شیاوگوان

«ناجیا شیاوگوان» (Najia Xiaoguan) یکی از معدود رستوران هایی به شمار می رود که توانسته امتیاز پنج از پنج را از وبسایت «دیان پینگ» (Dianping) دریافت کند. هر شب تمام میزهای اینجا پر می شوند. ناجیا شیاوگوان غذاهای سنتی «مانچو» (Manchu) قومی از شمال شرق چین را به مشتریان ارائه می کند که آخرین خاندان سلطنتی کشور بودند. بنا بر اظهارات رستوران، غذاهای اینجا قدمتشان به سال ۱۷۴۸ بازگشته و مجموعه ای از غذاهای اشراف و دولتمردان کشور در آن زمان بوده اند. در اینجا باید انتظار غذاهای گوشتی سنگین تری را نسبت به سایر رستوران ها داشته باشید. سالن غذاخوری بسیار دلباز بوده و در تمام گوشه و کنار آن ردی از تزئینات چینی به چشم می خورد.

تصویر

هایدیلائو هات پات

رستوران مدرن و همیشه شلوغ «هایدیلائو» (Haidilao) بدون شک یکی از معروف ترین برندهای هات پات در میان قشر جوان است. در اینجا می توانید طیفی از غذاهای گوناگون چینی را امتحان کنید. خدمات رسانی اغلب به خوبی انجام شده و پیش خدمت ها بسیار خوش برخورد و صبور هستند. می توانید از گلچینی وسیع از گوشت، غذای دریایی و سبزیجات گوناگون غذایتان را انتخاب کنید. پیشنهاد ویژه ما امتحان کردن «لائومیان» (Laomian) است.

تصویر

مید این چاینا

«مید این چاینا» (Made in China) رستورانی با ۱۲۶ صندلی است که در «گراند حیات» (Grand Hyatt) پکن قرار دارد. این رستوران برای امتحان کردن برخی از بهترین غذاهای اصیل شهر ایده آل خواهد بود. می توانید از میان دیوارهای شیشه ای آشپزخانه روند آماده شدن غذایتان را تماشا کنید. در منو گلچین غذاهایی از نقاط مختلف چین به چشم می خورد. یک اردک پکنی کامل حدود ۴۲ دلار قیمت داشته و باید از دو ساعت قبل سفارش خود را بگذارید.

تصویر

آشپزی امپراطوری خانواده لی

این رستوران منحصر به فرد و شیک که پیشتر نیز از آن یاد کردیم، نشان خیلی قابل توجهی در بیرون ندارد اما برخی از بهترین و کامل ترین غذاهای چینی که بتوانید تصور کنید را برایتان آماده می کند. رستوران «آشپزی امپراطوری خانواده لی» (Family Li Imperial Cuisine) توسط خانواده لی تأسیس شد که اجدادشان زمانی از سرآشپزهای دربار امپراطور بودند. برخی اعتقاد دارند که این خانواده تمام دستور پخت های ارزشمندش را قبل از آنکه طی انقلاب فرهنگی کمونیستی سوزانده شوند حفظ کردند. باید حتماً از قبل میز رزرو کنید و منویی هم وجود ندارد. پشت میزتان با آرامش لم دهید و منتظر غذای امپراطوری خود شوید.

تصویر

داک دو شین

«داک دو شین» (Duck du Chine) در یک کارخانه دوران کمونیستی که تغییر کاربری یافته قرار دارد. این رستوران لوکس از نام های جدید در میان رستوران های مخصوص اردک است. این غذای سنتی را اغلب با نوشیدنی ای عالی و اشتهاآورهایی مانند جگر اردک ارائه می کنند. داک دو شین به عنوان یکی از بهترین ارائه کنندگان اردک پکنی به دستور پختی بی همتا دست یافته است. قسمت های دیگر منو هم به همین اندازه قابل تحسین و راضی کننده هستند.

تصویر

رستوران Opera Bombana

رستوران Opera Bombana یکی از خاص ترین رستوران های ایتالیایی پکن است. سرآشپز این رستوران، اومبرتو بومبانا، سه ستاره ی میشلن دارد و رستورانی مدرن و عالی راه اندازی کرده است که در آن بهترین و باکیفیت ترین غذاها برای قشر مرفه پکن سرو می شود. این سرآشپز برای این که همیشه کیفیت کار خود را حفظ کند و در بالاترین رده ها جای داشته باشد، هنر آشپزی را با هنر تزیین تلفیق کرده است. فضای داخلی رستوران بسیار رویایی و مدرن است. برای تهیه ی غذاها از تازه ترین مواد استفاده می شود. بهترین نوشیدنی های مناسب برای هر غذا را می توانید از منوی مخصوص آن سفارش دهید.

تصویر

رستوران King’s Joy

سرآشپز رستوران King’s Joy یکی از مریدان معابد بودایی بود که به تشویق مرادش، برای معرفی رژیم غذایی گیاه خواری به دنیا، این رستوران را پایه گذاری کرد. در این رستوران، در محیطی بسیار لوکس و مجلل، می توانید بهترین غذاهای گیاهی را نوش جان کنید. تمام غذاها، نوشیدنی ها و هر آنچه که در منوی این رستوران می بینید، کاملا گیاهی است. افراد زیادی از سراسر شهر برای خوردن یک وعده غذای گیاهی لذیذ و سالم با تزیینات و دستورهای خلاقانه، این رستوران را انتخاب می کنند. مواد غذایی برای تهیه ی غذاهای این رستوران، با دقت زیاد و از بهترین بازارهای محلی انتخاب و از کشاورزان محلی خریداری می شوند. در نتیجه می توانید به تازگی و کیفیت آن ها صددرصد اطمینان داشته باشید.

تصویر

رستوران چاینا گریل (China Grill)

رستوران China Grill در بالاترین طبقه ی ساختمان Park Hyatt قرار دارد و چشم اندازهایی بی نظیر و ۳۶۰ درجه از بالای شهر پکن را به نمایش می گذارد، به خصوص شب ها که منظره ای بسیار رویایی را از این رستوران نظاره گر خواهید بود. منوی این رستوران بیشتر شامل انواع غذاهای گوشتی است، ولی تنوع قابل توجهی از غذای دریایی، سالاد، سوپ و غذای الهام گرفته از آشپزی چینی هم در آن دیده می شود. منوی نوشیدنی های رستوران هم متنوع است. آشپزخانه ی اوپن، حال و هوای جذابی به رستوران داده است. این رستوران، مدرن و فوق العاده است و موقعیت قرار گرفتن آن در طبقه ی شصت و پنجم، باعث شده که احساس کنید روی ابرها غذا می خورید. اگر می خواهید غذا خوردن در یک رستوران لوکس را در پکن تجربه کنید، حتما این رستوران را مد نظر داشته باشید.

تصویر

رستوران S.T.A.Y

رستوران S.T.A.Y. را یک سرآشپز فرانسوی با سه ستاره ی میشلن، پایه گذاری کرده است. این رستوران با کیفیت فوق العاده ی غذا و خدمات بی نظیرش، یکی از بهترین های پکن است. منوی استارتر، غذای اصلی و نوشیدنی های این رستوران، بسیار متنوع است. در بخشی از رستوران به نام Pastry Library، می توانید انواع دسرهای لذیذ را با تاپینگ های متنوع سفارش دهید. کیک هایی که به زیبایی تمام و با نهایت دقت و مهارت، تزیین شده اند، تارت ها و شیرینی های لذیذ در این بخش طرفداران فراوانی دارند. این بخش، یک نمونه ی منحصربه فرد در نوع خود در تمام آسیا است. سرآشپز رستوران بسیار خلاق است و بهترین غذاهای فرانسوی را با خلاقیت خاص خود به مهمانان عرضه می کند.

این رستوران انتخاب خوبی برای زوج های جوان است تا شبی رمانتیک و به یادماندنی را در پکن تجربه کنند. فضای گرم و صمیمانه در کنار دکوراسیون مجلل و پرسنل مجرب، از ویژگی های این رستوران بی نظیر است.

تصویر

رستوران مزون بولود (Maison Boulud)

رستوران Maison Boulud، منویی مدرن و جالب توجه از غذاهای الهام گرفته از آشپزی فرانسوی دارد. فضای داخلی رستوران، بسیار چشمگیر و بی نظیر است و به نحوی طراحی شده تا دوران استعمار پکن را با اندکی تغییر و خلاقیت، یادآوری کند. پرسنل این رستوران بسیار مجرب هستند و با دقت فراوانی از میان افراد ماهر انتخاب می شوند. آشپزان مشهوری در آشپزخانه ی این رستوران، به خلق غذاهای خلاقانه مشغول هستند. این رستوران عالی، پنج سالن اختصاصی لوکس دارد و در آن می توانید بهترین و باکیفیت ترین غذاها را در یکی از لوکس ترین رستوران های شهر نوش جان کنید.

تصویر

رستوران Lan Na Thai

دیوارهای آبی، پنل های چوبی حکاکی شده و میزهای مشرف به محوطه ی شلوغ پایین رستوران، از ویژگی های ظاهری رستوران Lan Na Thai است که انتخابی عالی برای یک شام رمانتیک محسوب می شود. مراجعه کنندگان این رستوران از همه جای دنیا هستند؛ ولی سرآشپزان آن غالبا اهل تایلند هستند و از تازه ترین مواد غذایی استفاده می کنند تا بهترین غذاهای تایلندی را به مهمانان خود عرضه کنند. اگر می خواهید غذایی عالی در رستورانی بی نظیر نوش جان کنید، این رستوران را یک بار امتحان کنید.

تصویر

رستوران های حلال

در این شهر چین می توانید در رستوران های حلال پکن غذا بخورید و از بابت احکام ذبح نگرانی نداشته باشید؛ رستوران های حلالی که غالبا توسط مسلمانان اداره می شوند.

تصویر

رستوران Hong Bin Lou

رستوران Hong Bin Lou در سال ۱۸۵۳ پایه گذاری شده و بیش از ۱۵۰ سال سابقه و شهرت دارد و معمولا به عنوان بهترین رستوران اسلامی پکن شناخته می شود. این رستوران ۲ هزار مترمربع وسعت دارد و در آن انواع غذاهای حلال عرضه می شود.

رستوران اسلامی Donglaishun

رستوران اسلامی Donglaishun، یکی دیگر از رستوران های غذای حلال در پکن است که در آن می توانید غذاهای لذیذی مانند انواع کباب را با اطمینان نوش جان کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
تلاش بامزه سردار آزمون برای سوار کردن سفیدبرفی ناز و خوشگلش روی اسب خاص+عکس آوازخوانی بی‌نظیر و حال خوب کن پارسا خائف، پسر خوش صدای اردبیلی/ صداش بهشتی و محشره+ویدیو عجیب اما واقعی؛ تازه عروسی که به جای مهریه از داماد 300 سوسمار خواست! (فیلم) دوربین مخفی عجیب مربوط به دو سال قبل با موضوع سقوط بالگرد رئیس جمهور / واکنش متاثر کننده مردم ... (تصاویر) شهرت «سارا و نیکا» سریال پایتخت به روزنامه مشهور سوئدی رسید! (فیلم) روضه خوانی سید ابراهیم رئیسی در شب قدر ؛ همه کاره در دو عالم حسین است / الهی بالحسین .... کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 فیلمی پربازدید از رئیسی: من زندگی خودم را مرهون حضرت رضا علیه‌السلام می‌دانم... (عکس) تیپ و چهره «روناک» و «شیرین» سریال نون خ در پشت صحنه تیپ و چهره «کیانوش پسرخوانده شکیب» سریال آوای باران در 42 سالگی +عکس (عکس) رئیسی در آغوش سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی / حاج قاسم شما برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنید ... اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش
تیتر امروز   
اولین واکنش رهبر انقلاب به سانحه رخ داده برای رئیس جمهور + فیلم
کشاندن دختر 22 ساله به خانه مرد 50 ساله/ متهم تبرئه شد ؛ شلاق و تبعید به جای اعدام
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
عجیب اما واقعی؛ تازه عروسی که به جای مهریه از داماد 300 سوسمار خواست!
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم