بیوگرافی و زندگی خصوصی روزبه چشمی و همسرش، زننده سوپر گل استقلال + فیلم و تصاویر دیدنی

  چهارشنبه، 09 اسفند 1402 ID  کد خبر 377474
بیوگرافی و زندگی خصوصی روزبه چشمی و همسرش، زننده  سوپر گل استقلال + فیلم و تصاویر دیدنی
روزبه چشمی (زاده 3 تیر 1372) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی برای باشگاه فوتبال استقلال در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

فهرست مطالب

خلاصه بیوگرافی

زندگی شخصی و خانواده

زندگی ورزشی و اجتماعی

افتخارات

تصاویر

اینستاگرام

فیلم

خلاصه بیوگرافی


نام : روزبه

نام خانوادگی : چشمی

تاریخ تولد : 1372/04/03

شهر محل تولد : تهران

رشته تخصصی : فوتبال

زندگی شخصی و خانواده روزبه چشمی


روزبه چشمی متولد 3 تیر 14372 در شهر تهران است. از یک سالگی به کرج رفت و آنجا به مدرسه رفت ، بچه فردیس کرج بود ولی حالا مدتی هاست به عظیمیه آمده اند.

او دیپلم ریاضی و فیزیک است و در پست هافبک دفاعی و مدافع میانی بازی می کند.

ازدواج و خانواده


روزبه چشمی ازدواج کرده و متاهل است و در سال 1402 صاحب دو فرزند پسر و دختر شده که اسم های سلمان و میلا برای آنها برگزیده است.

زندگی ورزشی و اجتماعی روزبه چشمی


از 10 سالگی فوتبال سالنی بازی می کردم ، یک روز یکی از دوستانم گفت پیکان در رده های پایه تست میگیرد بیا برویم ، ما هم رفتیم و از ما تست گرفتند.

در آن تست من قبول شدم و دوستم که من را برده بود رد شد.

از پیکان تا پرسپولیس

بعد از مدتی بازی در تیم نونهالان پیکان ، به نوجوانان پرسپولیس رفت و تا رده امید در این تیم بازی کرد ، سپس بخاطر خدمت سربازی به مقاومت تهران رفت و دوباره به پرسپولیس برگشت.

از علی دایی تا مایلی کهن

بعد از اینکه علی دایی علاقه ای به حضور این بازیکن تیم جوانان در رده بزرگسالان نداشت ، با گرفتن رضایت نامه به صبای قم و زیر نظر محمد مایلی کهن رفت و دو سال در این تیم بود.

ورود به استقلال

بازی خوب روزبه در دو فصل برای صبا ، باعث جلب نظر کادر فنی استقلال شد. چشمی در 10 تیر 1394 با قراردادی سه ساله از صبای قم به استقلال پیوست. وی از همان ابتدایی حضورش در استقلال به مهره ای کلیدی تبدیل شد.

دوران مصدومیت

درخشش او در خط هافبک استقلال باعث شد از بوندس لیگای آلمان مشتری پیدا کند اما اسفند 1394 از ناحیه زانو به شدت آسیب دید و نوروز 1395 رباط صلیبی و مینیسک زانویش را عمل کرد .

بازگشت او به میادین فوتبال شش ما طول کشید و او در این مدت مجبور شد با استقلال فسخ قرارداد کند تا به جایش بازیکن بگیرند.

او در نهایت خرداد 1396 دوباره با استقلال شروع کرد.

تیم ملی

چشمی برای اولین بار در شهریور 1396 توسط کارلوس کی روش برای مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 ایران مقابل کره جنوبی و سوریه به تیم بزرگسالان ایران دعوت شد.

او اولین بازی خود را در رقابت ها جام جهانی 2018 در 15 ژوئن انجام داد و 90 دقیقه در برد 1-0 در مرحله گروهی مقابل مراکش بازی کرد و به تیمش کمک کرد تا اولین بازی خود را در جام جهانی از سال 1998 تا آن زمان برنده شود.

در جام جهانی 2022 قطر روزبه چشمی در دقیقه 98 بازی در دقایق اضافه ، توانست در مقابل ولز گل سرنوشت ساز را بزند و نتیجه را 1 بر 0 به سود ایران تغییر دهد.

تاریخ سازی

تصویر گلزنی روزبه چشمی به ولز که جزو بهترین تصاویر مرحله گروهی جام جهانی 2022 از نگاه فیفا قرار گرفت و همچنین دیرهنگام ترین گل پیروزی بخش تاریخ جام جهانی لقب گرفت.

30 فروردین در اختتامیه برنامه " قهرمان ایران" که به صورت زنده از دو شبکه سه و ورزش پخش می شد گل روزبه چشمی به ولز به عنوان برترین صحنه سال 1401 ورزش ایران انتخاب شد.

جام کافا 2023

وی با سرمربیگری امیر قلعه نویی توانست همراه با تیم ملی فوتبال ایران عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات قهرمانی فوتبال آسیای مرکزی 2023 را کسب کند.

حمایت خانواده


خانواده ام از بزرگ ترین حامیان من در مسیر فوتبالیست شدن بودند ، به خصوص مادرم که در این مسیر برایم از جان و دل مایه گذاشت.

زود از کوره در می روم


اینکه همان قدر که شوخ هستم زود هم عصبانی می شوم و البته در نقطه مقابل خیلی هم زود آرام می شوم و به نوعی پشیمان ولی زود از کوره در می روم.

افتخارات روزبه چشمی


  • نایب قهرمانی در لیگ برتر 96–1395 به همراه تیم استقلال

  • نایب قهرمانی در لیگ برتر 99–1398 به همراه تیم استقلال

  • قهرمانی در جام حذفی 97–1396 به همراه تیم استقلال

  • نایب قهرمانی در جام حذفی 95–1394 به همراه تیم استقلال

  • قهرمانی در سوپر جام ایران 1401 به همراه تیم استقلال

آلبوم تصاویر روزبه چشمی


اینستاگرام روزبه چشمی


روزبه چشمی در اینستاگرام از طریق پیج خود با نام کاربری roozbeh.cheshmi4 با مخاطبان خود در ارتباط است.

ویدئویی از سوپر گل جذاب روزبه چشمی به سپاهان



  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (218 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (169 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (107 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (99 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (57 نظر) ژست‌های سیدمحمد خاتمی با بازیگران در سینما؛ از تعظیم در برابر مهتاب کرامتی تا پُفیلا خوردن در حال تماشای فیلم+عکس/ همراهی همسر سیدحسن خمینی و سام درخشانی با رئیس‌جمهور سابق (34 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (32 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (28 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (27 نظر) خلاقیت خنده دار مغازه دار شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلاست😂👌+عکس (26 نظر) نگاهی به بازیگران و سلبریتی‌هایی که حیوان خانگی دارند+عکس/ از گربه محمدرضا گلزار و نفیسه روشن تا سگ پاکوتاه بهرام رادان و بهاره افشاری (25 نظر)
منتخب روز   
طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان....