همه چیز درباره ارگاسم نمایشی و دروغین

  چهارشنبه، 28 آبان 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
همه چیز درباره ارگاسم نمایشی و دروغین
زنانی که می دانند ممکن است شوهرشان به طرف روابط خارج از زناشویی کشیده شوند تلاش می کنند با هر راهی که شده رابطه خویش را گرم نگه دارند بیشتر این زنان گرم نگه داشتن رابطه زناشویی را راهی برای نگه داشتن شوهرشان در چهارچوب خانه می دانند به همین علت ناخشنودی و عدم ارگاسم شان را از همسرشان مخفی می کنند و اظهار به رضایت می کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ارگاسم دروغین به معنی نمایش دادن برخی رفتارهای صوتی، کلامی و عملی است که حاکی از رسیدن به ارگاسم هستند؛ ولی در واقع ارگاسم برای فرد رخ نداده و فرد آگاهانه این عمل را انجام می دهد. به علت اینکه ارگاسم در زنان عموما نشانه بیرونی مثل خروج مایع منی که در مردان رخ می دهد را ندارد؛ زنان راحت تر و بیشتر از مردان به ارگاسم شدن وانمود می کنند. ارگاسم در مردان با خروج آب منی مشخص می شود اما گاهی حتی ممکن است با خروج آن فرد احساس ارگاسم را تجربه نمی کند. معمولا پنهان کردن ارگاسم در زمانی که مردان از کاندوم استفاده می کنند بیشتر نمایان می شود و تظاهر دروغین برای رسیدن به ارگاسم خود را نشان می دهد. در صورتی که روند ارگاسم نمایشی ادامه داشته باشد، به تدریج به بی میلی جنسی و سردی در روابط زوجین منجر می شود.

فواید ارگاسم برای سلامتی

یکی ازهورمون های ازاد شده به هنگام ارگاسم، اکسی توسین نام دارد. بعضی از پژوهش ها نشان می دهد که این هورمون میتواند از خصوصیت های محافظتی دربرابر سرطان ها، به ویژه پیش گیری از سرطان پروستات در آقایان و بیماری های قلبی برخوردار باشند.

همینطور مشخص شده است که اکسی توسین و دیگر اندورفین هایی که در طی ارگاسم در بدن مرد و زن ازاد می شوند، بعنوان ارامش بخش عمل می کنند.

طولانی مدت بودن زمان رابطه جنسی

طولانی بودن زمان رابطه جنسی میتواند تبدیل به عاملی آزاردهنده برای زنان شود؛ بعضی از آنها برای پرهیز از آن و یا تمام کردن سریعتر آن وانمود به ارگاسم دروغین می کنند.

ایجاد احساس نرمال و طبیعی بودن رابطه

رابطه جنسی طبیعی به رابطه ای گفته می شود که در ان هر و طرف لذت برده و به ارگاسم برسند. هنگامی که زنی حس می کند رابطه جنسی شان به علت ارضا نشدنش از شرایط طبیعی خارج شده است به دروغ می گوید ارضا شده است.

خود ارضایی

خودارضایی یکی دیگر از عواملی است که اشخاص برای رسیدن به ارگاسم انجام میدهند و برای جلوگیری از فهمیدن همسرشان از این جریان تظاهر به ارگاسم دروغین می کنند.

دردناک بودن رابطه

گاهی وقت ها دردناک بودن رابطه جنسی برای شخص منجر به جعل ارگاسم می شود تا سریعتر از آن رهایی یابد.

جلوگیری از خیانت

زنانی که می دانند ممکن است شوهرشان به طرف روابط خارج از زناشویی کشیده شوند تلاش می کنند با هر راهی که شده رابطه خویش را گرم نگه دارند بیشتر این زنان گرم نگه داشتن رابطه زناشویی را راهی برای نگه داشتن شوهرشان در چهارچوب خانه می دانند به همین علت ناخشنودی و عدم ارگاسم شان را از همسرشان مخفی می کنند و اظهار به رضایت می کنند.

جذابیت به ارگاسم رسیدن برای همسر

به ارگاسم رسیدن شما میتواند برای شریکتان بسیار جذاب بنظر برسد. امکان دارد برای جذاب تر بنظر رسیدن به این کار مبادرت بورزید یا بترسید که به مقدار کافی خوب بنظر نرسید.

راه های شناخت ارگاسم دروغین

- چنانچه در زمان رابطه همسر شما صداهای غیر طبیعی یا کلمات و جملات تکراری را شبیه آنچه در فیلم ها مشاهده می شود از خود نشان داد آگاه باشید که احتمال این که تظاهر به ارگاسم دورغین می کند زیاد است.

- نفس نفس نزدن در زمان رابطه ی جنسی علامت دیگری از ارگاسم ساختگی در زنان است.

- عدم هماهنگی بین صداهایی که زن تولید می کند و حرکات بدن و انجام رابطه یکی دیگر از مغایرت های مهم هست. به عنوان مثال این که رابطه ی جنسی شما تمام شده و او هم چنان صداهایی را تولید می کند.

- در ارگاسم واقعی ماهیچه های داخل پا و واژن تنگ می شود و زمانی که آلت شما در واژن باشد این تنگی را به خوبی متوجه می شوید اگر چنین حس نداشتید مطمئن باشید که ارگاسم دروغین است.

- نکته ی دیگری که در خصوص نفس نفس زدن در رابطه ی جنسی برای زنان وجود دارد این است که چنانچه مشاهده کردید این نفس نفس زدن ها بسیار شدید است و همینکه شما دیگر ادامه ندادید قطع می شود یقین بدانید که این یک ارگاسم مصنوعی است.

ارگاسم دروغین در زنان

بنابراین از هر فرصتی که پیش می آید استفاده نموده و به همسر خویش بفهمانید که تمایل دارید در حین رابطه جنسی چه حرکاتی را بکار ببرد و چه ایده هایی برای اینکه هر دو به اوج لذت جنسی برسید دارید.

بر اساس تحقیقات به عمل آمده در خصوص ارگاسم خانم ها از هر ۱۰ زن ۸ نفر از روش رابطه جنسی واژینال خالی به ارگاسم نمی رسد.

بنابراین امکان دارد به سایر روشها مثل رابطه جنسی دهانی، رابطه مقعدی یا استفاده از وسایلی مثل ویبراتور روی آورند.

تحریک کلیتوریس و انواع گوناگون لمس سبب می شود که زن بهتر به ارگاسم برسد.

با انجام دادن این موارد میتوانید مطمئن شوید که نیازی به ارگاسم ساختگی نیست چون میتوانید با چند حرکت ساده همیشه به ارگاسم برسید.

از شوهرتان درخواست کنید اطلاعات خود در مورد اندام های جنسی زن افزایش دهد تا بهتر بتواند شما را به ارضای جنسی برساند

این را هم فراموش نکنید که شما همواره میتوانید بدون رسیدن به ارگاسم هم یک رابطه جنسی رضایت بخش داشته باشید و از آن بدون ارگاسم ساختگی لذت ببرید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید سلام و احوال پرسی محمود احمدی نژاد و آیت الله جنتی در یک مراسم+ عکس
دیگران می‌خوانند   
سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب (تصاویر) تغییر چهره بازیگر نقش کودکی «سهراب» سریال از سرنوشت بعد 5 سال ترفند های طلایی برای تمیز کردن آب آکواریوم در خانه ایده خلاقانه برای تبدیل لاک براق به لاک مات روش خشک کردن گل محمدی با حفظ عطر و رنگ ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش همه چیز درباره مزوژل جالپرو: مزایا، معایب و کاربردها حرکات جالب استاندار کنگ فو کار آذربایجان غربی/ ماشالا چقدر حرفه ای 3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
پسربچه کرجی چطور 1300 نفر را به دردسر انداخت!
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم